Şerit Komutlarını Atla
Ana içeriğe atla
Skip Navigation Linksbilkom

Bilkom

Bilkom, bilgi ve iletişim teknolojileri (ICT) distribütörlük modelinde katma değerli hizmet anlayışı, “çevik” yapısıyla fark yaratan yeni nesil bir şirkettir.

Mobil ve dijital yaşam odaklı ve büyüyen ürün portföyü
Türkiye ICT sektörünün lider global markalarının mobil ve dijital yaşam odaklı ürünlerini; katma değerli ve müşteri odaklı hizmetiyle 30 yılı aşkın süredir Türkiye’ye taşıyan Bilkom; 2016’da pazar ortalamalarının çok üzerinde büyümüştür. 2016’da Apple, Asus, Celly, Warner Bros gibi alanında öncü markaları ürün portföyünde bulunduran Bilkom, senenin son aylarında dünyanın 3’üncü büyük akıllı telefon üreticisi olan Huawei’nin ürünlerini portföyüne katmıştır.

Sektörün çok üzerinde büyüme hızı
2016’da, Bilkom büyümesine devam ederek TL bazında net satışlarını bir önceki döneme göre %25 oranında artırarak 1.380 milyon TL’yi aşmıştır. Bilkom’un son 5 senedeki TL bazında ortalama satış artış hızı %50’yi geçmiş ve sektörün çok üzerinde bir performans gerçekleştirmiştir.

Türkiye Fortune 500 sıralamalarında hızlı yükseliş
Bilkom, performansıyla ilk defa 2013’de 422’nci sıradan girdiği Fortune 500 sıralamalarına göre; 2016 listelerinde genel sıralamalarda 142’nci sıraya, satışlarını en çok artıran şirketler sıralamasında 46’ncı sıraya yükselmiş, çalışan başına net satış performansıyla 24’üncü sırada yer alarak listelerde hızlı yükselişini devam ettirmiştir.

Başarı odaklı ekip ruhu ve rekabetçi operasyonel yapı
Bilkom, parçası olduğu Koç Topluluğu’nun tüm değer ve temel ilkelerine bağlı çalışma prensibine ve insan kaynağına sahiptir. Çalışanlarının %65’i Y kuşağı olan yeni nesil şirket Bilkom’da çalışan bağlılığı en üst seviyedeyken istenmeyen insan kaynakları dönüşüm oranı %2’nin altındadır. Operasyonel yapı son derece rekabetçi olup, Bilkom’un sürdürülebilir büyüme stratejisinin en önemli yapı taşlarından birini oluşturmaktadır.

Kurumsal sorumluluk: Dünyanın bilinen 3 boyutlu ilk tarih deneyimi: iVisit Anatolia Projesi
İçinde yaşadığı topluma ve ülkesine katkı sağlayacak sosyal sorumluluk bilinci ile hareket eden Bilkom; Türkiye’nin dünya mirasları adına gerçekleştirdiği kurumsal sosyal sorumluluk projesi “iVisit Anatolia: Tarih 3 Boyutlu Canlanıyor” ile Bergama antik kentini 3 boyutlu mobil görüntülemeye açmıştır.

2016 yılında Stevie Awards-Uluslararası İş Ödülleri’inde “Entegre Mobil Deneyimi” kategorisinde dünya 2’ncisi ve “Avrupa İş Ödülleri / European Business Awards”da ise “Çevre ve Kurumsal Sürdürülebilirlik” kategorisinde “Türkiye Şampiyonu” olmuştur.

2017 beklenti, hedef ve stratejiler
Bilkom; “Dijital Yaşam Koçu” felsefesiyle; yenilikçi, dijital ve mobil bir yaşam tarzı sunan geleceğin teknolojilerini Türkiye ile buluşturmaya ve pazarın çok üzerinde sürdürülebilir kârlı büyümesine devam edecektir.

bilkom.com.tr