Şerit Komutlarını Atla
Ana içeriğe atla
Skip Navigation Linksbilkom

Bilkom

​Bilkom, büyüme hızı, rekabetçi operasyonel verimlilik seviyesi ve örnek öz sermaye kârlılığı ile sektöründeki konumunu her yıl daha da güçlendirmektedir.

30 yılı aşkın süredir iş ortaklarına ve tüketicilere değer katan dünyanın öncü markalarıyla çalışan Bilkom’un üstün nitelikli portföyünde bugün; Apple, Huawei, Asus, Warner Bros ve Celly’nin yanı sıra, 2017 sonunda iş birliğine başladığı Alcatel de bulunmaktadır.

Sektörün çok üzerinde büyüme hızı
Bilkom’un net satışları, 2017 yılında bir önceki döneme göre %24 oranında artarak 1,7 milyar TL’yi aşmıştır. Şirket’in son 5 senedeki TL bazında ortalama satış artış hızı %50’yi geçmiş ve sektörün oldukça üzerinde bir performans gerçekleştirmiştir.

Ulaştığı bu büyüme performansı ile 2017 yılı Fortune Türkiye 500 sıralamasında 137’nci sıraya yükselen Bilkom, kişi başına ciro ile de tüm listelerde ilk 25’te yer almıştır. Bilişim 500’de de 12’nci sıraya yerleşen Bilkom, yine bu listeye göre son 3 yılda en iyi performans gösteren 10 bilişim şirketi arasındadır.

Dijital dönüşüme odaklanan iş yapış modeli
Bilkom, uzun yıllardır “Türkiye’nin Dijital Yaşam Koçu” mottosuyla sürdürdüğü çalışmaları, 2016 yılından bu yana Koç Topluluğu’nun “Dijital Dönüşüm Programı” ile entegre ederek ilerlemektedir. 11 farklı dijital dönüşüm projesi üzerinde çalışan Bilkom, geliştirdiği dijital iş modelleri ile iş ortaklarını küresel bir bakış açısıyla yönlendirirken, tüketiciye de değer katmayı hedeflemektedir.

81 ili kapsayan geniş operasyon ağı Bugün Türkiye’de satılan her 100 akıllı telefondan 7’si “Bilkom Güvencesi” ile tüketicilerle buluşmaktadır. 81 ilde, yaklaşık 5 bin noktaya dağıtım yapan Bilkom’un yıllık ürün dağıtım rakamı ise 1,5 milyon adede doğru ilerlemektedir.

Kurumsal sosyal sorumluluk projesi: iVisit Anatolia
Dijital dönüşüme odaklanan iş yapış modeli, Bilkom’un sosyal sorumluluk alanındaki çalışmalarına da yansımaktadır. Dünya mirası olan antik kentleri 3 boyutlu olarak yerinde deneyimleme olanağı sunan “Tarih 3 Boyutlu Canlanıyor - iVisit Anatolia” projesinin ikinci fazında Edirne Surları üzerinde çalışılmaktadır.

Geleceğe yönelik beklentiler
Bilkom, 2018 yılında katma değerli ve odaklanmış distribütörlük stratejileri paralelinde, dijital ve mobil yaşam odaklı ürün portföyünü, dünyanın öncü ve seçkin markalarıyla büyütmeye devam edecektir.

Başlıca ödül ve başarılar
• Kurumsal Sürdürülebilirlik Projesine Ödül
iVisit Anatolia projesi ile Avrupa İş Ödülleri (European Business Awards) “Çevre ve Kurumsal Sürdürülebilirlik” kategorisinde “Onur Nişanı” (Ruban d’Honneur)​

bilkom.com.tr