Şerit Komutlarını Atla
Ana içeriğe atla
Skip Navigation Linkskoctas

Koçtaş

Ev geliştirme perakendeciliği alanında faaliyet gösteren Koçtaş, Türkiye’nin 19 ilinde 40 Koçtaş ve 19 Koçtaş Fix olmak üzere toplam 59 mağaza ve dijital kanallarıyla müşterilerinin evlerini güzelleştirmek için gereken tüm ihtiyaçlarını tek çatı altında karşılayan bir çözüm merkezi konumundadır. 230 bin m2’ye yakın satış alanı ile 10 milyondan fazla ziyaretçisine en iyi hizmeti sunmayı amaçlayan Şirket, 2018 yılında da ev geliştirme perakendeciliği sektöründeki liderliğini öncü yatırımlarıyla sürdürmüştür.

Şirket, yeni iletişim sloganı “Güzel Fikir” ile müşterilerini uygun bütçelerle evlerini yenileme hareketine davet etmiştir. “Yaşayan Evler” dekorasyon dergileri ile sunduğu ilham veren fikirleri, yeni kullanıma açtığı “Yaşayan Evler” blog sayfasıyla zenginleştirmeye devam etmektedir.

“Koçtaş Kart”lı müşterilerinin bilgilerini onlara daha iyi hizmet verme amacıyla değerlendiren Şirket, toplam gelirlerinin %80’ini Koçtaş Kart’lı müşterilerinden elde etmiştir. Bu sayede, tüm kanallarında yapılan alışverişlerden, iade ve montaj sürecine kadar her aşamada müşterilerinin geri bildirimlerine kulak verip, elde ettiği bilgilerden anlamlı iç görüler üretebildiği “Önce Müşterim” platformunu kurmuştur.

İnsan kaynağına yatırım yaparak liderliğini pekiştirmeyi amaçlayan Koçtaş, uzman perakendeciler yetiştirme hedefiyle Koçtaş Kampüs’ü hayata geçirmiştir. Kampüs’ün, önce çalışanlar ve ustalar, ardından da Koçtaş müşterileri için önemli bir gelişim ve deneyim noktası olması hedeflenmektedir. Koçtaş Kampüs yerleşkesinde hizmete açılan ar-ge merkezi, ev geliştirme sektöründe bir ilk olarak “Yerinde Ar-Ge Lisansı” almış olup, dijital dönüşüm sürecine ivme kazandıracak projeler üretmektedir.

Şirket, 2018 yılı içerisinde yenilediği “Ustabilir” mobil uygulaması ile ev tadilatları için güvenilir usta ihtiyacı duyan kişiler ile ustalar arasında bir köprü oluşturmuş, binlerce müşterisini ustalar ile buluşturmuştur. ,

Geleceğe yönelik beklentiler
Koçtaş, büyük mağazaları, Fix mağazaları, express sipariş ekranları ve dijital kanallarını bir bütün olarak konumlayacak çoklu kanal altyapısını oluşturmayı odağına almıştır. Şirket, “mahalleli Koçtaş” vizyonuyla çoklu kanalın kılcal damarı olarak konumlandırdığı Koçtaş Fix formatında, 2018’de açtığı iki mağaza ile birlikte toplam 19 mağazaya ulaşmış olup, önümüzdeki yıllarda bu formatı büyütmeye devam edecektir.

Başlıca ödül ve başarılar
• En Sevilen Marka
Koçtaş, Lovemarks araştırmasına 2018 yılında ilk defa dâhil edilen “Yapı Market” kategorisinde en beğenilen marka
• Dijital Dönüşümde Lider
IDC 2018 CIO Ödülleri’nde “Yılın En İyi Değişim Yönetimi” kategorisinde Dijital Dönüşüm projesiyle 1’incilik
• Müşteri Deneyimine Odaklanma
“Önce Müşterim” platformu ile IDC Retail Executive Awards 2018’de 1’incilik
• Yurt Dışında Öncü
Yaratıcı çalışmasıyla Cannes Lions’tan 3’üncülük, dijital pazarlama çalışmasıyla ise Türkiye’deki tek Facebook global başarı öyküsü
• Gerçek Zamanlı Pazarlama
“Vida” projesiyle Kristal Elma, Felis ve Perakende Güneşi ödüllerinden toplam dört ödül

 

koctas.com.tr

facebook.com/Koctas

twitter.com/Koctas

instagram.com/koctas

youtube.com/koctas

pinterest.com/koctas

linkedin.com/company/koctas

plus.google.com/+koctas