Şerit Komutlarını Atla
Ana içeriğe atla
Skip Navigation Linkssetur

Setur

Turizm
Setur, turizm sektöründe; uçak bileti, yurt içi ve yurt dışı turlar, kongre ve seminer organizasyonları, cruise seyahati, yurt dışı eğitim ve vize hizmetleri gibi çeşitli alanlarda faaliyet göstermektedir. Setur, seyahat hizmetlerini 5 merkezde, 41 yetkili acente ve 257 online acente aracılığıyla sunmaktadır.

2016 yılında turizm sektöründe yaşanan olumsuzluklara rağmen, bireysel turlarda seyahat eden kişi sayısında önemli artışlar elde edilmiş ve küçülen bilet pazarında %10’luk büyüme gerçekleştirilmiştir.

“Seyahatin ötesinde” kavramı ile konuklarına ilave müşteri deneyimi vaadi sunan SeturSelect markasının lansmanı yıl içerisinde gerçekleştirilmiş ve 9 bin kişiye seyahat tasarım danışmanlığı sunulmuştur. Setur.com.tr, SeturSelect. com ve bookinturkey.com web siteleri yenilenmiştir. Şirket kurumsal pazarda etkinliğini artırmış ve müşteri sayısını 2.300’e yükseltmiştir. Kongre-seminer organizasyonu alanında geliştirmiş olduğu tecrübe ile 2016 yılında 700’ü aşkın etkinliği başarı ile gerçekleştirmiştir.

Setur, Marketing Türkiye ve Akademetre’nin yaptığı araştırma ile turizm ve seyahat sektöründe 2016 yılının “En Başarılı Marka”sı seçilmiştir.

Gümrüksüz Satış Mağazaları
Setur’un gümrüksüz satış mağazası operasyonları 4 havalimanı, 5 kara sınır kapısı, 7 deniz limanı ve 1 diplomatik mağaza olmak üzere 17 bölgede, 40 mağaza ve 846 personel ile sürdürülmektedir.

Sabiha Gökçen Havalimanı mağazası, yaklaşık 3.800 m2 satış alanı ile en büyük mağaza konumundadır. 2016 yılında aksesuar kategorisinde yüksek marka bilinirliği olan Michael Kors gibi markaların katılımıyla ürün gamı ve müşteri deneyimi zenginleştirilmiştir. Elektronik kategorisinde Türkiye Duty Free sektöründe bir ilk gerçekleştirilmiş ve Apple mağazası devreye alınmıştır.

2016 yılında ayrıca, Yunanistan sınırında yer alan İpsala gelen yolcu mağazası tamamlanarak Haziran ayında devreye alınmıştır.

2017 yılı beklenti, hedef ve stratejiler
Şirket’in tüm süreç ve hizmetlerinde dijital dönüşüm önceliklendirilmiş olup, 2017 yılı içerisinde pek çok projenin tamamlanması amaçlanmaktadır.

Turizm iş birimi alanında; 2017 yılında “SeturTicket” ürünü ile bireysel bilet pazarındaki etkinliğini artırmayı, müşterisine daha da yakın olacağı Bağdat Caddesi şubesinin açılışını gerçekleştirmeyi ve özellikle kurumsal online ürünlerdeki hızlı büyümesini devam ettirmeyi hedeflemektedir.

Gümrüksüz satış mağazacılığı tarafında; 2017’de Sabiha Gökçen Havalimanı’nda gelen yolcu mağazası renovasyon çalışmaları planlanmış olup, mağaza genişlemesi ve yeni konsept ile büyüme hedeflenmektedir. Giden yolcu Bazaar ve Butik mağazalarındaki renovasyon ile hem yeni butik aksesuar markalarının devreye alınması, hem de Bazaar mağazasına penetrasyonun artırılması hedeflenmektedir.

Sabiha Gökçen dışında 5 farklı bölgede daha renovasyon çalışmaları gerçekleştirilmesi planlanmaktadır.

www.setur.com.tr

 

Facebook http://www.facebook.com/setur

Google Plus https://plus.google.com/+Setur​​

Twitter https://twitter.com/setur

Pinterest http://pinterest.com/Setur

YouTube http://youtube.com/Setur

Instagram http://www.instagram.com/setur

  

BookinTurkey

Facebook http://www.facebook.com/bookinturkey

Google Plus https://plus.google.com/u/0/104762168956955044282

Twitter https://twitter.com/bookinturkey

Pinterest http://pinterest.com/Bookinturkey/

YouTube http://www.youtube.com/tvbookinturkey

  

Sedventure

Facebook http://www.facebook.com/Sedventure

Google Plus https://plus.google.com/101876205918863380601/

Twitter https://twitter.com/sedventure

Pinteresthttp://pinterest.com/sedventure/

YouTube http://www.youtube.com/sedventure

Instagram http://instagram.com/sedventure​