Şerit Komutlarını Atla
Ana içeriğe atla
Skip Navigation Linkssetur

Setur

1965 yılında kurulan Setur; gümrüksüz satış mağazaları, yurt içi ve yurt dışı tur operatörlüğü, yurt içi ve yurt dışı otel satışı, uçak bileti satışı, vize hizmetleri, cruise seyahati, kongre ve seminer organizasyonları ve yurt dışı eğitim alanlarında faaliyet göstermektedir. Şirket, 46 acente ve 322 online acente aracılığıyla hizmet sunmaktadır.

Turizm acentası
2018 yılında,
• Setur Mobil uygulama ve gezginlerin sosyal platformu Seturday.com hayata geçirilmiştir.
• Setur Nişantaşı Şubesi açılmıştır.
• Kurumsal pazarda yeni kazanımlarla hizmet verilen şirket sayısı 2.732’ye, kullanıcı sayısı da 129.600’e yükseltilerek liderlik sürdürülmüştür.
• Yurt içi anlaşmalı otellerin ve kültür turlarının sayısı hızla artırılmıştır.
• SeturSelect markası ile artan sayıda yurt içi ve yurt dışı turlar düzenlenmiştir.
• 800’den fazla kongre ve seminer gerçekleştirilmiştir.

Gümrüksüz satış mağazaları
Havalimanları, kara sınır kapıları ve deniz limanlarında 46 Setur Duty Free mağazasıyla yürütülen gümrüksüz satış mağazaları işletmeciliği, Setur’un yıllık gelirlerinin önemli bir payını oluşturmaktadır.

2018 yılında,
• Sabiha Gökçen Havalimanı Dış Hatlar Gelen Yolcu katı mağazası yenilenerek ziyaretçilere büyük bir alanda daha modern bir alışveriş deneyimi sunulmaya başlanmıştır.
• Sabiha Gökçen Havalimanı Dış Hatlar Giden Yolcu katında Bazaar ve Butik mağazaları devreye alınmıştır. Müşteri deneyimine uygun olarak portföye katılan yeni markalar ile ürün gamı zenginleştirilmiştir.
• “Depo Yönetim Sistemi” projesi hayata geçirilmiştir. Tedarik zinciri süreçlerinin etkin ve hızlı bir şekilde yapılması suretiyle operasyonel verimliliğin artırılması hedeflenmiştir.
• Mağazalarda çalışan sayısının müşteri trafiği ile saatlik olarak uyumlu olmasını sağlayan “Vardiya Planlama Sistemi” sayesinde müşteri memnuniyeti artırılmıştır.
• Mobil telefon üzerinden günlük ve bireysel hedef veren “Prim Sistemi” ile çalışanların motivasyonunda artış sağlanmıştır.
• Hakkâri-Esendere sınır kapısında yeni mağazalar faaliyete geçirilmiştir.

Geleceğe yönelik beklentiler
Tüm süreç ve hizmetlerinde dijital dönüşümü önceliklendiren Şirket, ar-ge merkezini hayata geçirmiştir. Ar-ge merkezi proje ve yatırımları ile verimlilik ve gelir artışı hedeflenmektedir.

Turizm alanında; hızlı büyüyerek; faaliyet gösterilen alanlarda öncülüğe odaklanılacaktır. Bilgi teknolojileri altyapısı yenileme projesi tamamlanacaktır. Daha fazla müşteriye ulaşmak üzere yeni şube açılışları gerçekleştirilecektir.

Gümrüksüz satış mağazacılığı tarafında, yeni marka anlaşmaları, mağaza renovasyonları ve dijital dönüşüm projeleriyle kârlılığın artırılması planlanmaktadır.

Başlıca ödül ve başarılar
• Social Media Awards Turkey 2018 - Tur Şirketleri kategorisinde 2’ncilik
• Kategori Mağazacılığı Derneği’nin (KMD) Perakende Teknoloji Ödülü
• IDC Perakende Zirvesi ve Perakende Teknoloji Ödülleri’nde “Kurumsal Dönüşüm” kategorisi ödülü • IDC Teknoloji Ödülleri’nde “Büyük Veri ve Analitik” ve “Operasyonel Mükemmeliyet” kategorisinde ödül • Uzakrota Seyahat Teknolojileri Ödülü 2018 - Yılın Turizm Şirketi Web Sitesi 1’incilik ödülü



www.setur.com.tr

 

Facebook http://www.facebook.com/setur

Google Plus https://plus.google.com/+Setur​​

Twitter https://twitter.com/setur

Pinterest http://pinterest.com/Setur

YouTube http://youtube.com/Setur

Instagram http://www.instagram.com/setur

  

SeturBiz

Facebook https://www.facebook.com/seturbiz

Twitter https://twitter.com/seturbiz

Linkedin https://www.linkedin.com/company/seturbiz/

  

Sedventure

Facebook http://www.facebook.com/Sedventure

Google Plus https://plus.google.com/101876205918863380601/

Twitter https://twitter.com/sedventure

Pinteresthttp://pinterest.com/sedventure/

YouTube http://www.youtube.com/sedventure

Instagram http://instagram.com/sedventure​