Şerit Komutlarını Atla
Ana içeriğe atla
Skip Navigation Linkstani

Tanı

Tanı, 13 senelik deneyimi ve 44 milyonu aşkın müşteri kaydı ile Türkiye'nin en zengin veri tabanlarından birisini yöneten bir veri şirketidir. Farklı kanallara entegre olabilen teknolojik altyapısı ile ulaştığı müşteri verilerini toplayıp anlamlandırarak, Veri’den Verim yaratan, bütünleşik (omnichannel) deneyimlere dönüştürmektedir.

Bu misyon ile 23 farklı sektörden 65’i aşkın markaya, web, mağaza ve mobil ortamlarda; Sadakat Programları, Dijital Pazarlama Uygulamaları, Veri Yönetimi ve Analizi Hizmetleri, Doğrudan Pazarlama ve Saha Aktiviteleri, Mobil ve Lokasyon Bazlı Çözümler ve Veri Tabanı Pazarlama Hizmetleri sunmaktadır. 2014 yılında hayata geçirdiği 6.000’den fazla kampanya ile müşterilerine 1.2 milyar TL’nin üzerinde ilave ciro artışı sağlamıştır ve toplam 6 uluslararası ve 6 yerel ödüle layık görülmüştür.

Tanı; Paro, Axion, 1tıkla2kazan gibi ürünleri ve yarattığı entegre pazarlama çözümleriyle markalarla insanlar arasındaki ilişkinin katma değerini artırarak, bu markaların sektörlerinde farklılık yaratmalarını sağlamaktadır.

Paro, Türkiye’nin ilk Koalisyon Pazarlama Programı olup bugün 40’ı aşkın markayla 19 milyon kayıtlı üyesine hizmet vermektedir. Türkiye çapında 7.500’ü aşkın noktada markaların kasalarına entegre çalışmaktadır. İnsanı odağına alan Paro tüketicilerin sadece alışverişlerinde değil, hayatlarındaki özel anları, özel günleri, sıkıntılı anlarında da yanındadır. Bu doğrultuda “İyi Ki Evleniyoruz”, “Dikkat Çocuk Var” ve “Kariyer Başlasın” kulüpleriyle tüketicilerin ihtiyaçlarına yönelik fayda ve hizmetlerle, onların yanında olmayı amaçlamıştır.

Axion, markaları hedeflerine ulaştıran akıllı ve yaratıcı dijital bir çözüm evidir. Farklı sektörlerden 15’i aşkın markanın müşterilerini dijital ortamlarda tanıyarak kişiselleştirilmiş içerik, kampanya ve hedefli reklam sunabilme gücüyle network’ünü giderek genişletmektedir. Firmalara verdikleri hizmetler arasında: Digital Analytics (Dijital Analitik), Product Recommendation (Kişiselleştirilmiş ürün teklifleri), E-mail Marketing (E-mail Pazarlama), On-site Marketing (Site-içi Pazarlama), UX Design (Kullanıcı Deneyimi Geliştirme ve Tasarım), A/B Testing (A/B Testleri) yer alır.

1tıkla2kazan.com, harcama yaptıkça hediye çeki kazandıran online alışveriş sitesidir. 1tıkla2kazan.com ayrıca Paro'nun üye markalarından biridir.

tani.com.tr