Şerit Komutlarını Atla
Ana içeriğe atla
Skip Navigation Linkstat-gida

Tat Gıda

Tat Gıda’nın temelleri, merhum Vehbi Koç tarafından, 1967 yılında domates ürünleri işlemek üzere Tat konserve fabrikasının kurulmasıyla atılmıştır. Yıllar içinde ürün gamını genişleten Şirket, bugün “Tat” markası ile salça ve konserve ürünler, “SEK” markası ile süt ve süt ürünleri, “Pastavilla” ve “Kartal” markaları ile makarna ve unlu mamuller üreticisi olarak Türkiye’nin en büyük gıda şirketlerinden biridir.

En yüksek kalite ve hijyen standartlarına uygun üretim
Tat Gıda’nın güçlü konumunun ardında; dünya standardındaki üretim altyapısının yanı sıra, güvene dayalı sanayici-üretici iş birlikleri, Türk çiftçisinin özverili katkısı, tüketici odaklı ve yenilikçi şirket kültürü bulunmaktadır.

Şirket 2018 yılında, dijitalleşme, verimlilik, çiftçi iletişimi gibi konulara ağırlık vermiştir. Bursa’da açılışı yıl içinde gerçekleşen ar-ge merkezinde “Tohumdan Geleceğe” konferansı düzenlenerek ulusal ve uluslararası uzmanlar ile gıdanın geleceği tartışılmış, “Dijital Tarım Tarlası” oluşturularak daha verimli ve kaliteli domates üretimi için dijital tarım teknolojileri ile çalışmalar yapılmıştır.

SEK, süt ve süt ürünlerinin “fikir lideri” olma misyonu ile hareket etmektedir.
Yenilikçi ürün lansmanlarına 2018’de de devam eden SEK, 2017 yılında sağlıklı yaşama yönelik çıkartmış olduğu Quark’a Protein Süt’ü eklemiş; sağlıklı ve lezzetli atıştırmalık tercih edenler için de SEK Quark Müsli Bar’ı piyasaya sunmuştur.

SEK, oluşturduğu Çiftlik platformunu 2018 yılında genişleterek tam yağlı Çiftlik UHT Süt’ü ve SEK Çiftlik Yoğurt’u tüketicilerin beğenisine sunmuştur.

“SEK İyilikle Büyütür” mottosu ile çocukların hem fiziksel, hem de sosyal gelişimini destekleyen SEK, Avrupa’nın en prestijli basketbol organizasyonu Euroleague Basketball’un “İyilikle Besleyen Sponsor”u olmayı 2018’de de sürdürmüştür; basketbol sahalarında “SEK Çocuk Seremonileri” organize etmiştir.

Pastavilla, tüketicileri için birçok farklı ürün alternatifi üretmeyi sürdürmüştür.
Premium makarna kategorisinde öncü markalar arasında yer alan Pastavilla 2018 yılında, %100 doğal durum buğdayından elde edilen %100 irmik kullanılarak üretilen Pastavilla Gold serisini lanse etmiştir.

Geleceğe yönelik beklentiler
Tat Gıda, hızla değişen iş ortamında değişime hem öncülük etmekte, hem de güçlü bir şekilde uyum sağlayarak ilerlemektedir. Şirket, gelecek dönemlerde Türkiye ve öncelikli yurt dışı pazarlarda konumunu daha da güçlendirmeye, satış hacmini ve yarattığı değeri artırmaya yönelik çalışmalarına devam edecektir.

Düzey​

1975 yılında kurulan Düzey Pazarlama, hızlı tüketim sektöründe uzmanlaşmış, lider bir satış ve dağıtım şirketidir. Düzey; Tat Gıda’nın lider markalarının yanı sıra Ferrero, Dardanel, Maret, Pringles ve Züber gibi sektöründe lider markaların ulusal ölçekte satış ve dağıtımını başarıyla yapmaktadır.

Şirket’in, kendi operasyonu ile satış ve dağıtım faaliyetlerini sürdürdüğü 6 bölge deposu ve 58 distribütörü ile Türkiye sathında ortalama 80 binden fazla satış noktasına ulaşan geniş bir dağıtım ağı mevcuttur.

Geleceğe yönelik beklentiler
Düzey Pazarlama, 2019 ve sonrasında, dijital dönüşüm ve teknolojiyi tüm stratejilerinin odağına alıp, piyasa dinamikleriyle uyumlu olarak müşterilerine hizmet etmeyi, Türkiye’nin ve dünyanın saygın kuruluşları ve markaları ile yeni iş ortaklıkları kurmayı ve yakaladığı büyüme ivmesini sürdürmeyi hedeflemektedir.

​ ​

tatgida.com

  
 

Sitemizin işlemesini sağlamak için teknik çerezler kullanılmaktadır. Çerezler hakkında detaylı bilgi almak için Koç Holding Anonim Şirketi İnternet Sitesi Çerez Aydınlatma Metni’ni incelemenizi rica ederiz.