Şerit Komutlarını Atla
Ana içeriğe atla
Skip Navigation LinksBasin-ve-Kamuoyunun-Dikkatine-Mustafa-Koc

Basın ve Kamuoyunun Dikkatine

Basın ve Kamuoyunun Dikkatine

Koç Holding Yönetim Kurulu Başkanı Sayın Mustafa V. Koç, rahatsızlanarak tedavi altına alınmıştır. Tedavisi devam etmektedir. Gelişmelere ilişkin açıklama yapılacaktır. Kamuoyuna saygıyla duyurulur.

To The Attention of The Media and Public Opinion

This communication is to announce that Mr. Mustafa V. Koç, Chairman of Koç Holding, is currently under treatment. Further statements on his condition will be made.

hülyabalcı 16.02.2016 14:55

Öncelikle ,Sayın Mustafa Vehbi KOÇ Bey efendinin vefatıyla çok büyük üzüntü duydum.Koç ailesinin başı sağolsun.Sayın annesi ve sayın babasına sabırlar versin.Bütün anne ve babalar için ( ayrıca kardeş acısıda çok büyüktür) . Bu acı olay bütün TÜRK halkını gerçekten çok üzdüğüne inanıyorum. Beni ençok hayretler içine ve hayranlıklar içine sokan şeyin KOÇ AİLESİNİN insan kesimi ( zengin-fakir, kariyer sahibi olsun yada olmasın herkese kapılarının açması ve herkesle görüşmeleri . herkese mütevazi davranmaları beni onlara karşı hayran bıkartı. Aslında bu ağırlama konusunda okadar büyük duygular içindeyimki .yani bu nekadar büyük saygı gösterisi . Yarabbim ..Kendi adıma çok mutlu oldum onların böyle saygın bir şekilde alçak gönüllülükle insanlara karşı ağırlamaları ... ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM... ve Mustafa KOÇ 'a ALLAHTAN rahmet diliyorum Ailesine Sabırlar.

RuhsarŞAHİN 03.02.2016 16:33

Sevgili Rahmi KOÇ beyefendi, ilk önce size ve ailenizi başsağlığı dilerim. inanın çok üzüldüm vatandaş olarak beni tanımazsınız ben de sizi tanımam ama sizin KOÇ grubu hakkındaki önyargımı Rahmetli Mustafa KOÇ'un başkan olduğu zamanda kırdım. Satın aldığınız bir ürünle ilgili şikayetinizi eğer Genel Müdüre ulaştırabiliyor ve O genel müdür benim şikayetimle ilgileniyor bölge müdürüne talat veriyor bölge müdürü benim sorunumu çözüyor ve benim sizin müşteri hizmetlerinizle ilgili eleştirilerimi alıp bunu hayata proje sayesinde hayata gezirebiliyorsa bu sizin nezdinizde Mustafa KOÇ beyefendinin ermiş olduğu bilinç sayesindedir. Biliyorum ve anlıyorum Benim abim henüz 47 sinde kalp krizinden 2008 yılında vefat etti ve Adı Mustafa' ydı. Sözün bittiği yerdeyiz Çok üzgünüm Allahtan rahmet size ve ailenizi sabır diliyorum. saygılarımla..

İsmailHakkıGünay 02.02.2016 19:58

Ne sen gittin ne biz kaldik, rahmetle bekle.

SertaçKöleli 29.01.2016 02:41

Sadece 2 kez uzaktan görebildim bu dev adamı, yıllarca bayiliğini yaptığımız bu aileyi okadar benimsemiş sevmişiz ki; bana da taziyeye gelmeli birileri diye bekleyecek kadar.... Çok üzgünüm hala üzgünüm hala anlayamadım.... Sabırlar diliyorum sizlere ve kendime...

HARUNKIYAN 27.01.2016 13:25

2006-2014 yılları arasında koç gurubunda çalıştım. sn mustafa koç a allahtan rahmet yakınlarınada baş sağlığı dilerim. hepimizi başı sağolsun

NurtenMisirlioglu 21.01.2016 12:37

Çok üzüldüm. Çok genç bir yaş.. DuaIarımızı kabuI eyIesin. Rabbim cennetIe müjdeIesin mekanınızı.Başımız Sağ oIsun. Ailesine Rabbim Sabırlar versin.

HarunTÜYSÜZ 21.01.2016 12:17

Allah çocuklarına ve sevenlerine bağışlasın.

SerhatAksoy 21.01.2016 12:13

Türkiye ekonomisinin kalbi, kalp krizi geçirerek vefat etmiştir.Ailesine ve yakınlarına baş sağlığı dilerim.

gökçegürsoy 21.01.2016 12:10

Acı haberi şimdi doğruladılar. Çok üzgünüm. Allah rahmet eylesin. Ülkemiz için çok değerli bir işadamı ve Atatürkçü'yü kaybettik. Gezi Parkı eylemlerinde Koç Ailesi'nin duruşu takdir edilesiydi. Holding çalışanlarına ve ailesine başsağlığı dilerim.

RamizPOLAT 21.01.2016 12:08

25 yıl çalışmış olduğum bankmızın sahibi sayın mustafa koça Allah'tan acil şifalar dilerim.

Utku ŞenerŞimşek 21.01.2016 12:07

lğtfen bir şey olmasın daha çok erken bir önce sağlığına kavuşur inşallah iyiliklerinin yüzü suyu hürmetine kurtulur inşallah

ÇAĞLARATİLA 21.01.2016 12:02

Geçmiş olsun dileklerimle inşallah en kısa zamanda iyileşir saygılar

ahmet fatihumunç 21.01.2016 12:01

TARSUS FİAT BİROLLAR YETKİLİ SERVİSİ olarak sayın koç holding yön. kur. başkanı mustafa koç beyin rahatsızlığını üzüntü içinde duymuş bulunmakdayız,kendisine ve koç ailesine acil şifalar dileyerek en kısa zamanda aramıza görmek dileklerimizile. TARSUS BİROLLAR FİAT YETKİLİ SERVİSİ ADINA AHMET FATİH UMUNÇ

GokhanPeksari 21.01.2016 12:00

Allah acil sifa versin. Cok uzuldum, cok uzulduk. Gezide gostermis oldugunuz duyarlilikla cok ama cok insanin saygisini ve sevgisini kazandiniz. Eminimki bircok insan Mustafa beyin sagligi icin dua ediyor olacak. Saygilarimla Gokhan Peksari

HakkıAlma 21.01.2016 11:58

Allah rahmet etsin, mekanı cennet olsun.

CanaMursaloglu 21.01.2016 11:56

Acil sifalar dilerim.

GürselAk 21.01.2016 11:56

Çok üzüldüm umarım en kısa sürede sağlığına kavuşur. Dualarımız Mustafa bey ile... Lütfen ama lütfen iyileşsin... Mustafa Bey unutma yiğitler bırakıp gitmezler... iyileş ve dön aramıza...

Ogün OrhanErtuğ 21.01.2016 11:55

Ülkemizin önde gelen kuruluşlarından olan Koç Holding'in yönetim kurulu başkanı Mustafa Koç'a ve Koç Holding ailesine geçmiş olsun diyor ve Allah'tan acil şifalar diliyorum.

OsmanAkpinar 21.01.2016 11:55

Allah acil sifalar versin, gulen yuzu solmasin insallah

kadirdemiröz 21.01.2016 11:55

Sayın Mustafa V. KOÇ'un bir an önce sağlığına kavuşması için Allah'a dua ediyorum. Allah acil şifalar versin.

EnsarGenç 21.01.2016 11:53

Allah acil şifalar versin, inşallah tekrar sağlığına kavuşur. çok üzüldük.

hüseyinünal 21.01.2016 11:53

çok büyük geçmiş olsun umarım iyileşir.

MerveK 21.01.2016 11:52

Acil sifalar diliyorum Allah'tan.. Bu ulkenin boyle insanlara ihtiyaci var.. Dualarim sizinle..

KürşatEkşi 21.01.2016 11:52

Allah Şafî ismiyle Sn.Mustafa Koç Bey'e acil şifalar versin. Bir an önce sağlığına kavuşup aramıza dönmeyi nasip etsin.(Âmin)

AhmetMutaf 21.01.2016 11:52

Geçmiş olsun.Acil şifalar dilerim...

CANDEMİRKAN 21.01.2016 11:51

CENABI ALLAHTAN ACİL ŞİFALAR DİLERİM UMARIM BİRAN ÖNCE SAĞLIĞINIZA KAVUŞURSUNUZ SAYIN KOÇ

CANSEFİT 21.01.2016 11:50

Koç ailesi ülkemize yaptıkları hizmetler ve yaşantılarıyla sevdiğimiz , saydığımız şahsiyetlerdir. İnşallah kısa zamanda sağlığına kavuşur Mustafa bey. Ailesine ve Koç çalışanlarına geçmiş olsun dileklerimle.

SibelErsoy 21.01.2016 11:49

Acil sifalar diliyorum duaların seninile

BurhanYURT 21.01.2016 11:47

Dua Ediyorum En kisa surede iyilesmenizi diliyorum rabbimden sizi cok seviyorum

MUAMMERYILMAZ 21.01.2016 11:46

Acil şifalar diliyorum. İnşallah en kısa sürede sağlığına kavuşur. Dualarımız sizinle, Allah yar ve yardımcınız olsun. (Amin)

SalimYavaş 21.01.2016 11:46

Geçmiş olsun. Allahtan acil şifalar diliyorum.

ÖzgürALTUN 21.01.2016 11:45

Rabbim şafi ismiyle şifa versin inşallah.

MUAMMERYILMAZ 21.01.2016 11:45

Acil şifalar diliyorum. İnşallah en kısa sürede sağlığına kavuşur. Dualarımız sizinle, Allah yar ve yardımcınız olsun. (Amin)

bülentaltun 21.01.2016 11:44

Değerli büyüğümüz mustafa beye acil şifalar diliyorum bu ülkenin onlara ihtiyacı var 17 yıldır ben ve ailem onların ekmeğini yiyoruz dualarım mustafa beyle allah onu önce ailesine sonra bize bağışlasın

GülçinDereci 21.01.2016 11:43

Çok geçmiş olsun, acil şifalar. Hayata tutulabilmesi için dualarımız onunla.....

TurgutGözören 21.01.2016 11:43

Allah şifa versin. Değerli insanı tanrı sevenlerine bağışlasın İnşallah.

YÜCELCAN 21.01.2016 11:42

DEĞERLİ BÜYÜĞÜMÜZ SAYIN MUSTAFA KOÇ BEYFENDİYE BÜYÜK GEÇMİŞ OLSUN YÜCE YARADANIM SİZİ SEVENLERİNİZE BAĞIŞLASIN YARADANIM YARDIMCINIZ OLSUN..

MehmetKOCABAŞ 21.01.2016 11:42

İş için gittiği Küba'da Ata'mızın büstüne gidip fotoğraf çekilen güzel insan, acilen sağlığınıza kavuşmanızı diliyorum. Türk iş dünyasının sizin gibi insanlara ihtiyacı var.

BirolTellioğlu 21.01.2016 11:42

Sn. Mustafa Koç Beye Acil şifalar dileriz. Geçmiş olsun.

munırozburma 21.01.2016 11:41

acil şifalar dilerim. allah çocuklarına ve eşine bağışlasın

serkancömert 21.01.2016 11:41

Çok Geçmiş olsun .Eminim en kısa zamanda Güzel ailesisiyle birlikte olur.

BirolTellioğlu 21.01.2016 11:41

Sn. Mustafa Koç Beye Acil şifalar dileriz. Geçmiş olsun.

BirolTellioğlu 21.01.2016 11:41

Sn. Mustafa Koç Beye Acil şifalar dileriz. Geçmiş olsun.

TarkanÇELİK 21.01.2016 11:40

Umarım en kısa sürede eskisinden daha sağlıklı bir şekilde kaldığınız yerden devam etmeniz dileğiyle....geçmiş olsun.

nacikorucu 21.01.2016 11:40

Allah şifasını versin

HalisKirdiş 21.01.2016 11:40

Gelmiş geçmiş olsun. Acil şifalar diliyorum. Umarım tez zamanda sağlığınıza kavuşursunuz.

SerkanEğrilmez 21.01.2016 11:40

Ömründen uzun idealleri olan insanların daha da uzun ömürlü oldukları bir Türkiye'ye ve Dünyaya ihtiyaç var. İyi ki bu ülkenin insanlarısınız. Acil şifalar diliyorum.

SerhatBaysal 21.01.2016 11:39

Allah şifa versin bir an önce iyileşmeniz dileğiyle dualarım sizinle.

REYHANBERBER 21.01.2016 11:39

Bu ülkenin yetiştirdiği ve kıymetli iş adamı Sn. Mustafa KOÇ'a acil şifalar diler, en kısa zamanda sağlığına kovuşmasını dilerim.

MehmetKOCABAŞ 21.01.2016 11:39

İş için gittiği Küba'da Ata'mızın büstüne gidip fotoğraf çekilen güzel insan, acilen sağlığınıza kavuşmanızı diliyorum. Türk iş dünyasının sizin gibi insanlara ihtiyacı var.

TarkanÇELİK 21.01.2016 11:38

Umarım en kısa sürede eskisinden daha sağlıklı bir şekilde kaldığınız yerden devam etmeniz dileğiyle....geçmiş olsun.

MehmetKOCABAŞ 21.01.2016 11:38

İş için gittiği Küba'da Ata'mızın büstüne gidip fotoğraf çekilen güzel insan, acilen sağlığınıza kavuşmanızı diliyorum. Türk iş dünyasının sizin gibi insanlara ihtiyacı var.

HAZIMAKÇA 21.01.2016 11:38

rabbimden şifalar diliyorum. ülkemiz için yapacağı daha çok işler var O'nun.. saygılar..

ALİ BTİTİZEL 21.01.2016 11:37

Acil şifalar diler, bir an evvel sağlığına kavuşmasını dilerim.

erdalmukul 21.01.2016 11:37

Allah acil şifalar nasib etsin ailesine bağışlasın.

tolgaoda 21.01.2016 11:37

Mustafa bey allah acil şifalar versin dualarımız sizinle.

CanSargıner 21.01.2016 11:37

Koç Holding Yönetim Kurulu Başkanı Sayın Mustafa Koç'a acil şifalar diliyoruz. SARGINER Ailesi

ONURVURAL 21.01.2016 11:36

Mustafa Beye acil şifalar dilerim inşallah en yakın zamanda ailesine ve aramıza dönmesi dileğiyle

TarkanÇELİK 21.01.2016 11:34

Umarım en kısa sürede eskisinden daha sağlıklı bir şekilde kaldığınız yerden devam etmeniz dileğiyle....geçmiş olsun.

arifTARİNÇ 21.01.2016 11:34

Çok değerli sayın mustafa koç'a acil şifalar dilerim Rabbim yardımcısı olsun

muzafferbağlar 21.01.2016 11:33

çok geçmiş olsun..acil şifalar diliyoruz..dualarımız sizinle..

O ErdinçERDOGAN 21.01.2016 11:33

Ülkemize büyük hizmetleri olan binlerce insana iş olanağı sağlayan koç ailesine büyük geçmiş olsun Allah acil şifalar versin

SercanÖZMEN 21.01.2016 11:33

Sayın Mustafa KOÇ, Biz gençlere her daim azminiz ve başarılarınızla rol model oluşturdunuz böyle de devam etmelidir. Sağlığınıza bir an evvel kavuşmanız dileğiyle...

sarıkanarya 21.01.2016 11:33

Allah Acil şifa versin.Geçmiş olsun.

ÇakanÇetinkaya 21.01.2016 11:32

Sayın Mustafa Koç'a acil şifalar diler Koç ailesine geçmiş olsun dileklerimi iletirim.

RızaGÜVENÇ 21.01.2016 11:32

DEĞERLİ BÜYÜĞÜMÜZ, BU ÜLKENİN TABİRİ CAİZSE LOKOMOTİF TOPLULUĞU KOÇ GRUBUNUN MÜMTAZ YÖNETİM KURULU BAŞKANI SAYIN MUSTAFA V. KOÇ'A ACİL ŞİFALAR DİLERİM.. DUALARIMIZ SİZİNLE.. BU ÜLKENİN SİZİN GİBİ AYDIN, ZEKİ VE CÖMERT İNSANLARA İHTİYACI VAR.. SAYGILARIMLA..

İLHANERARSLAN 21.01.2016 11:31

Allah şifa versin.çok geçmiş olsun

zeynepdagistan 21.01.2016 11:31

bütün dualarım sizinle ne olur iyi olun bizler sizin ekmeğinizi yedik bizi yarı yolda bırakmayın sizin için dua ediyoruz ve inanıyorumki iyi olacaksınız sevgiler geçmiş olsun

TekinOrhan 21.01.2016 11:31

Mustafa Koç Ağabeyimize Allah acil Şifalar Versin

NM 21.01.2016 11:31

Dağlar bile sizin kadar cesur ve sizin kadar dayanıklı olamaz. İnanıyoruz ki en kısa zamanda rahatsızlığınızı yeneceğinize ve o eski güçlü halinizi yine görmeye devam edeceğiz.. Acil şifalar diliyorum. Rabbim yardımcınız olsun.

TolgaYAZICI 21.01.2016 11:30

Sayın Mustafa KOÇ'a Acil şifalar diliyorum. Ülkemizin sizler gibi her koşulda sağduyu ile hareket eden girişimci liderlere ihtiyacı olduğunu düşünüyorum. YAZICI Ailesi

AydoğanAkyürek 21.01.2016 11:29

Allah yardımcısı olsun inşallah. Tüm hastalara ve Mustafa beye acil şifalar dilerim.

BaturayErdemir 21.01.2016 11:29

Acil şifalar dilerim...

Fevzi MertÖzruna 21.01.2016 11:27

Çok üzüldük, en kısa sürede iyileşeceğine eminiz...

RecepKarataş 21.01.2016 11:27

Acil şifa ve sağlıklar dilerim.

ErhanYılmaz 21.01.2016 11:25

Sn. Mustafa Koç'a acil şifalar dilerim. İnşallah bir an önce aramıza döner. Allah yardımcısı olsun.

şevketşahin 21.01.2016 11:24

Allah acil şifalar versin. En kısa sürede ayağa kaldırsın.

REYHANBERBER 21.01.2016 11:24

Bu ülkenin yetiştirdiği ve kıymetli iş adamı Sn. Mustafa KOÇ'a acil şifalar diler, en kısa zamanda sağlığına kovuşmasını dilerim.

EmreArka 21.01.2016 11:23

Koç Holding Yönetim Kurulu Başkanı Sayın Mustafa V. Koç'a Allahtan Şifa Diliyor ve Geçmiş Olsun Dileklerimi Sunuyorum. Allah Sevdiklerine Bağışlasın.

Özgüç Mustafaeke 21.01.2016 11:23

Sn Mustafa Bey allahım yar ve yardımcınız olsun sizi sevenlerinize bağışlasın.Acil şifalar dilerim. .Syg

HARUNTURGUT 21.01.2016 11:23

geçmiş olsun en kısa sürede saglıgına kavuşmanızı bekliyoruz..

MEHMETözcan 21.01.2016 11:23

Gülen gözlü Abimize, Allahımdan acil şifalar diliyorum.

mustafaeriş 21.01.2016 11:22

allah acil şifalar versin

kazimlaçinkaya 21.01.2016 11:22

ALLAH'tan acil şifalar diliyorum. bizi yalnız bırakma sayın MUSTAFA V. KOÇ.

muhlisgün 21.01.2016 11:21

koç yönetim kurulu başkanı sayın mustafa koç beyfendiye allahtan acil şifalar dilerim

nurda akgunlu.akgunlu 21.01.2016 11:21

Acil şifalar diliyorum allah mustafa beyi evlatlarına ailesine milletine bağışlasin

BurakKaraoğlan 21.01.2016 11:21

Acil şifalar diliyor, bir an önce sağlığına kavuşmasını umut ediyorum.

Ahmet AzizSezer 21.01.2016 11:21

Sağlıkla tekrar aramızda görmek için dualarımız, Saygıdeğer insan Mustafa Bey için. Hayırlı haberlerini bekliyorum. Saygılarımla..

GURDALGURDAL 21.01.2016 11:21

Başta Mustafa Koç ve Ailesi Olmak üzere çok geçmiş olsun diler en kısa zamanda Eski Sağlıgına Kavusması dilerim. Allah Yardımcımız Olsun.

yusufpolat 21.01.2016 11:20

Geçmiş olsun Allah acil şifalar versin yapabileceğim bir şeyler varsa hemen gelirim.Saygılar...

HakanNART 21.01.2016 11:20

Çok değerli bir insan, umarım en kısa sürede sağlığına kavuşur. Duruşundan ve dünyaya bakış açısından ödün vermeyen insanlardan biri, GEÇMİŞ OLSUN.

SUPHİYİLMAZ 21.01.2016 11:19

Sayın Mustafa Koç'a acil şifalar diliyorum.

kazimlaçinkaya 21.01.2016 11:19

ALLAH'tan acil şifalar diliyorum. bizi yalnız bırakma sayın MUSTAFA V. KOÇ.

AyhanUraz 21.01.2016 11:19

Değerli vatanın ve milletin ihtiyacı olduğu Sn Mustafa Bey e Allah acil şifalar versin. Umarım en kisa surede tekrar sevenlerinin yanında olur. Geçmiş olsun dileklerimle...

HakanNART 21.01.2016 11:19

Çok değerli bir insan, umarım en kısa sürede sağlığına kavuşur. Duruşundan ve dünyaya bakış açısından ödün vermeyen insanlardan biri, GEÇMİŞ OLSUN.

REYHANBERBER 21.01.2016 11:18

Bu ülkenin yetiştirdiği ve kıymetli iş adamı Sn. Mustafa KOÇ'a acil şifalar diler, en kısa zamanda sağlığına kovuşmasını dilerim.

TamerÖzkaya 21.01.2016 11:18

Mustafa bey çok geçmiş olsun inşallah bir an önce sağlınıza kavuşursunuz. Sizin gibi değerli bir insanın hayatta olması gerekir. Dualarımız sizinle...

GüngörÇelik 21.01.2016 11:18

ÇOK BÜYÜK GEÇMİŞ OLSUN .BU ÜLKENİN SİZİN GİBİ YÜREKLİ İNSANLARA İHTİYACI VAR NE OLUR SAKIN BIRAKMAYIN KENDİNİZİ ....ÇOK GECMIS OLSUN

GÜRKANAKAR 21.01.2016 11:17

yüce rabbimden şifalar diliyorum. sizler bize takım olmayı azmi dayanıklılığı öğrettiniz. usta olarak azminizle direnerek bu takımı kaptansız koç suz bırakmayacaksınız .tüm kalbimizle dualarızla elinizi tutuyoruz bu elleri bırakmayın.

GazelTandoğan 21.01.2016 11:17

Sayın Mustafa Koç'a geçmiş olsun. Acil şifalar.

İLKERDİRİM 21.01.2016 11:17

Haberi üzüntüyle öğrendik,kendisine acil şifalar diliyorum.

UFUKUS 21.01.2016 11:17

US Ailesi olarak acil şifalar diliyoruz...

DilayKabadayı 21.01.2016 11:16

Acil şifalar diliyorum.

ÜmitYılmaz 21.01.2016 11:16

Sayın Mustafa bey efendiye allah acil şifalar versin

yahyaaksoy 21.01.2016 11:14

ALLAHTAN acil şifalar dilerim.

SemaSuavi 21.01.2016 11:14

Allah şifa versin Tanrım yanında olsun dualarımız sizinle inşallah atlatacaksınız cok cook gecmiş olsun

sezaikızıl 21.01.2016 11:14

Sn.Mustafa beye Allahtan acil şifalar dilerim bir an önce daha iyi şekilde aramıza dönmesini dilerim Allahtan

YunusÖztürk 21.01.2016 11:14

Allah yar ve yardımcınız olsun dualarımız sizinle geçmiş olsun

ErcanErzincanlı 21.01.2016 11:13

Allahım sevdiklerine bağışlasın...

yükselceyhan 21.01.2016 11:13

acil şifalar diliyorum

AslıAziz 21.01.2016 11:13

Dualarımız Mustafa Bey ile, Allahım biz bağışlasın...Türkiye için çok ama çok önemli bir kişi...

hülyagiritlioğlu 21.01.2016 11:12

Acil şifalar diliyorum dualarımız onun için

Onur SaSa 21.01.2016 11:12

Allah acil şifalar versin

ALPTEKİNCANTEZ 21.01.2016 11:11

Çok geçmiş olsun cumhuriyetin üretken ailesine, Sn.Koc'un bir an önce iyileşmesi dileği ile.

sercantutuğ 21.01.2016 11:10

bitlisten kendisne dua ediyoruz rabbim şifasını versin tez zamanda iyleşir ailesine geçmiş olsun dileklerimle

MelizYokuva 21.01.2016 11:10

Umarım ve dilerim ki en kısa sürede iyileşirsiniz.

UmutAydemir 21.01.2016 11:10

Umarım en kısa sürede sağlığına kavuşur.Yüreğimiz sayın MUSTAFA KOÇ ile birlikte çarpmaktadır.Böyle kıymetli müteşebbis insanlara ülkemizin ihtiyacı var eminim bu durumu kısa sürede atlatacaktır.Tanrı sayın Mustafa Koç'u kızlarına bağışlasın...

sezaikızıl 21.01.2016 11:10

Sn.Mustafa beye Allah acil şifalar versin ,iyi olması için dualarım kendisine ,bir an önce aramızda inşallah daha iyi şekilde tekrar görmek ümidiyle 0543 450 61 25

turgayuzun 21.01.2016 11:09

allah acil şifalar versin..Türkiye'nin en önemli şahsiyetlerinden biri..Allah çocuklarına bağışlasın..

AslıAziz 21.01.2016 11:08

Dualarımız Mustafa Bey ile, Allahım biz bağışlasın...Türkiye için çok ama çok önemli bir kişi...

AslıAziz 21.01.2016 11:08

Dualarımız Mustafa Bey ile, Allahım biz bağışlasın...Türkiye için çok ama çok önemli bir kişi...

İzzetÖztat 21.01.2016 11:08

Sn Koç'a Tanrıdan şifa diliyorum. Tanrı yardımcısı olsun. Eski bir çalışan olarak çok üzgünüm. Koç Grubu reel sektörün en büyüğüdür. Yüzbinlerce aileye ekmek verilmektedir. Tanrı yardım etsin....

FilizKavak 21.01.2016 11:08

Allah sevdiklerine baguslar insallah. Cani gonulden sifa diliyorum.

Gökhangönül 21.01.2016 11:07

Acil şifalar dileriz .. en kısa zamanda sağlığına kavuşması dilegiyle..

İHSANAYTEN 21.01.2016 11:07

DEĞERLİ İNSAN SAYIN MUSTAFA KOÇ BEYFENDİYE ACİL ŞİFALAR DİLERİM. HZ.ALİ YARDIMCISI OLUR İNŞALLAH...

CenapTükel 21.01.2016 11:07

Mustafa Beyin rahatsızlığını büyük üzüntü içersinde öğrendim . Allah ' tan acil şifalar diliyorum . Büyük geçmiş olsun , Sayın Mustafa Beyefendinin tekrar eski sağlığına kavuşması için duacıyız . Koç Holdinge bağlı Tat Gıda Mustafakemalpaşa Fabrikasında 27 yıl hizmet vererek emekliye ayrıldım . Maddi , manevi bütün kazanımlarım sizlerin var oluşu sayenizde olmuştur . Bu arada Sayın Vehbi Beyden söz etmemek büyük haksızlık olur , Yüce Allah Nur içinde yatırsın , mekanı Cennet olsun. Halihazırda oğlum Tat Gıda Mustafakkemalpaşa Fabrikası Üretim Hattında işçi olarak , kızım ise Sek Süt İnsan Kaynaklarında memur olarak çalışmaktalar . Allah sizlerden razı olsun , sizleri başımızdan eksik etmesin . Sağ olun , var olun . Sonsuz saygılar sunarım . MİNNETTARIZ........

Gökhangönül 21.01.2016 11:06

Acil şifalar dileriz .. en kısa zamanda sağlığına kavuşması dilegiyle..

Sema suaviSuavi 21.01.2016 11:06

Allah acil şifalar versin çok geçmiş olsun duyunca çok üzüldüm .Tanrım yardımcısı olsun

UğurAksöz 21.01.2016 11:06

Ülkenin size ihtiyacı var, en kısa zamanda aramıza dönmeniz dileğiyle.

CanelAysal 21.01.2016 11:05

Dualarımız sizinle .. Acil şifalar dileriz..

MuhsinKAZOVA 21.01.2016 11:03

İyi haberlerini bekliyor ve dua ediyoruz.

SamiMeriç 21.01.2016 11:02

Mustafa Bey'e Acil şifalar dilerim ...

sedatbozkürk 21.01.2016 11:02

ALLAH acil şifalar versin geçmiş olsun

MuratTezcan 21.01.2016 11:01

Çok geçmiş olsun dileklerimle..

MeteGulsen 21.01.2016 11:01

Sn. Mustafa Koc a acil sifa diliyorum Allah sevdiklerine bagislasin Ulkemizin daha cok ihtiyaci var En kisa surede aramizda olmasini dilerim

Erdinç efeTuncel 21.01.2016 11:00

Güzel insan çok geçmiş olsun Allah acil şifa versin.

O ErdinçERDOGAN 21.01.2016 11:00

Ülkemize büyük hizmetleri olan binlerce insana iş olanağı sağlayan koç ailesine büyük geçmiş olsun Allah acil şifalar versin

İnciÜrkmez 21.01.2016 11:00

Cok üzgünüm.bir an önce iyileşmesi için dua edelim .

MUSTAFAYILDIZ 21.01.2016 11:00

Acil sifalar diliyorum

HarunNaycı 21.01.2016 10:59

Allah acil şifalar versin biran önce sağlığınıza kavuşmanızı dilerim.Allah sizi türkiye'den mahrum bırakmasın.

MuratGülap 21.01.2016 10:59

Allahtan acil şifalar dilerim Allah sevenlerine bagışlasın

AslıAziz 21.01.2016 10:59

Dualarımız Mustafa Bey ile, Allahım biz bağışlasın...Türkiye için çok ama çok önemli bir kişi...

MustafaSünnetçioğlu 21.01.2016 10:59

Mustafa Bey'in bunu atlatacağına inancım tam... Acil sifalar diliyorum.

ÖMER LÜTFÜÇELİKBAŞ 21.01.2016 10:59

Üzüntülü haberi basından öğrendim. Sayın Mustafa Bey e acil şifalar diliyorum.

OnurDERYA 21.01.2016 10:59

Acil şifalar Diliyorum Kendisine

kenangüripek 21.01.2016 10:59

allah acil şifa versin dualarımız seninle

gülenturan 21.01.2016 10:59

çok geçmiş olsun....yapabıleceğim bir şey olursa lütfen haber veriniz.

mehmetlambaoğlu 21.01.2016 10:59

ÜLKEMİZİN SİZLERE İHTİCACI VAR , ACİL ŞİFALAR DİLİYORUM.

özgürpoyraz 21.01.2016 10:58

Çok geçmiş olsun acil şifalar dilerim.

tolgakavcı 21.01.2016 10:58

Allah şifa versin tez zamanda.

O ErdinçERDOGAN 21.01.2016 10:58

Ülkemize büyük hizmetleri olan binlerce insana iş olanağı sağlayan koç ailesine büyük geçmiş olsun Allah acil şifalar versin

EMRESEKERDAG 21.01.2016 10:58

Sayın Mustafa Koç'a acil şifalar diliyorum. İNŞALLAH iyileşecek. AMİN.

AylaAyan 21.01.2016 10:58

Acil şifalar dilerim. En kısa sürede iyileşmesi dileğimle. Ülkenin kendisine ihtiyacı var.

DENİZŞAHİN 21.01.2016 10:57

Allah sizi ailene,sevdiklerine,çalışanlarına ve milletimize bağışlasın.büyük geçmiş olsun.İnşallah en kısa sürede sağlığınıza kavuşursunuz.saygılarımla.

FuatILIKOBA 21.01.2016 10:57

Allah acil şifalar versin.Hayırlı haber bekliyoruz.

BarışErdur 21.01.2016 10:56

Güzel insanları çok çabuk yitiriyoruz. Bu ülke insanlarını çabuk yıpratıyor. Acil şifalar dilerim.

zehrakürkçü 21.01.2016 10:56

Acil şifalar dilerim. Umarım Mustafa Bey en kısa sürede sağlığına kavuşur.

MihribanOzkan 21.01.2016 10:56

Acil şifalar dilerim..umarım eski sağlığına kavuşur

AylinA 21.01.2016 10:56

Allah onu Türk halkına bağışlasın. Acil şifalar diliyorum.

engingokmen 21.01.2016 10:55

Çok geçmiş olsun cumhuriyetin üretken ailesine, Sn.Koc'un bir an önce iyileşmesi dileği ile.

NazmiyeKara 21.01.2016 10:55

Çok geçmiş olsun Allahımdan acil şifalar diliyorum.Umarım kötü birşey değildir.Koç topluğu olarak kendilerini çok severim.tüm ailesine geşmiş olsun.

ŞENGÜLPOYRAZ 21.01.2016 10:55

Çok geçmiş olsun. Allah acil şifalar versin.En yakın zamanda inşallah iyileşip sağlığına kavuşur ve işlerinde başarılarının devamını getirerek ülkemizde onca kişiye iş olanakları sağlamaya devam eder.

OzanDURAK 21.01.2016 10:54

En kısa sürede sağlığına kavuşmasını temenni ederim. Allah acil şifalar versin.

NuhKetim 21.01.2016 10:53

Allah Acil Şifalar versin.

ZEYNEPÇELİK 21.01.2016 10:53

Çok geçmiş olsun ACİL şifalar dileklerimle....

engingokmen 21.01.2016 10:53

Çok geçmiş olsun cumhuriyetin üretken ailesine, Sn.Koc'un bir an önce iyileşmesi dileği ile.

NuhKetim 21.01.2016 10:53

Allah Acil Şifalar versin.

EMREŞEKERDA 21.01.2016 10:52

Sayın Mustafa koç 2 acil şifalar diliyorum . Allah şifa versin İNŞALLAH iyileşecek..

hakanünal 21.01.2016 10:52

acil şifalar dilerim,çok geçmiş olsun

OnurBayat 21.01.2016 10:52

Mustafa abi acil şifalar diliyorum Rabbim yavrularına bağışlasın inşallah.

BARBAROSTURAN 21.01.2016 10:51

Allah, acil şifalar versin... Sevdiklerine, ailesine ve çalışanlarına bağışlasın...

GüzinÖzgür 21.01.2016 10:51

Allah şifa versin. En kısa zamanda sihhatine kavuşur inşallah.

zekaikoçak 21.01.2016 10:51

Allah acil şifalar versin İNŞALLAH eskisi gibi dimdik ayakta kalır. AMİNNN

MustafaErgün 21.01.2016 10:51

Allah'tam acil şifalar dilerim,büyük geçmiş olsunen kısa zamanda görevinize dönmemiz dileğiyle Allah'a emanet ediyorum sizi.

zekaikoçak 21.01.2016 10:51

Allah acil şifalar versin İNŞALLAH eskisi gibi dimdik ayakta kalır. AMİNNN

devrangülşen 21.01.2016 10:50

geçmiş olsun .acil şifalar diliyorum.en kısa zamanda sağlığına kavuşması dilegıyle.

NamıkGökçeer 21.01.2016 10:50

Bir an önce sağlığına kavuşmasını dilerim.

MuzafferYosmaoğlu 21.01.2016 10:50

Ümit ve dua ederimki, Mustafa beyin rahatsızlığı çok önemli değildir. Allah'dan acil şifa diliyorum. İnşallah tez zamanda sağlığına kavuşur.

BurakOlcay 21.01.2016 10:50

Duyunca çok üzüldüm, Allah acil şifalar versin, sevdiklerine bağışlasın. Güzel haberlerini bekliyoruz

TanerSezer 21.01.2016 10:49

Anne karnından beri ekmeğini yiyorum Allah şifa versin başımızdan eksik etmesin

AyşeErtuğrul 21.01.2016 10:49

Acil şifalar dilerim.

YILDIRIMK 21.01.2016 10:49

Allah şifa versin İnşallah Rahmi beye Allah evlat acısı göstermesin Çok geçmiş olsun en kısa zamanda sağlığına kavuşmak dileğiiyle.

SERDARAYDIN 21.01.2016 10:48

Çok geçmiş olsun.Acil şifalar dilerim.

HasanYavuz 21.01.2016 10:48

Ülkemizin değerli ,güzide insanları.Allah acil şifalar versin.Dualarımız sizinle...

MeteGulsen 21.01.2016 10:48

Sn. Mustafa Koc a acil sifa diliyorum Allah sevdiklerine bagislasin Ulkemizin daha cok ihtiyaci var En kisa surede aramizda olmasini dilerim

ÖNERARCAN 21.01.2016 10:48

Acil sifalar diliyorum, Allah onu Türk milletine bağışlasın, Amin.

SERDARAYDIN 21.01.2016 10:47

Çok geçmiş olsun.Acil şifalar dilerim.

muratturan 21.01.2016 10:46

acil şifalar diliyorum allah ailesine ve çalışanlarına bağışlasın çalışanları olarak haber bekliyoruz yanındayız yanında olacağız dualarımız onunla olacak ayağa kalkacak bizleri üzmeyecek .

ŞerifÖztürk 21.01.2016 10:46

Değerli büyüğümüz rahatsizligindan çok endişe ve üzüntü duyduk. Allahtan acil şifalar diliyorum. Umarım bir an önce sihhatine kavuşur.

cevatsolmaz 21.01.2016 10:46

gurban olduğum rabbim başımızdan eksik etmesin allah yar ve yardımcı olsun acil şifalar versin.

GülgünÖnder 21.01.2016 10:45

Çok üzüldüm, acil şifalar diliyorum...

MeteGulsen 21.01.2016 10:45

Sn. Mustafa Koc a acil sifa diliyorum Allah sevdiklerine bagislasin Ulkemizin daha cok ihtiyaci var En kisa surede aramizda olmasini dilerim

ibrahimSARACIK 21.01.2016 10:45

Allah yardımcısı olsun,acil şifalar diliyorum

osmandöşler 21.01.2016 10:44

Allah şifa versin bir an önce iyileşmesi diliyorum.

ErkanTiryaki 21.01.2016 10:44

Allah yardımcısı olsun.

AlperBerber 21.01.2016 10:44

Allah acil sifalar versin, dualarimiz sizinle. Allah ailesine ve sevdiklerine bagislasin

MustafaTokay 21.01.2016 10:44

çok geçmiş olsun. adaşım abim , umarım biran önce sağlığına kavuşur.

MELTEMYILMAZ 21.01.2016 10:44

Geçmişler olsun, yine yeniden dimdik görevinizde görmek dileğiyle

İlkerAkıncı 21.01.2016 10:44

Yüce Allah kendilerine acil şifalar versin, yeniden sağlıklı günlerine kavuşsun dilerim.

BaranŞahin 21.01.2016 10:43

Dualarımız sizinle Sn Mustafa Koç.

YigitArman 21.01.2016 10:43

Guzel insan diren mucadele et. Senin gibi aydinlik yuzler bize umut oluyor bu karanlik ulkede. Dualarimiz seninle.

ElifAltinsoy Burnaz 21.01.2016 10:43

Sn.Mustafa Koc'a acil sifalar ve tüm Koç Ailesi'ne geçmiş olsun dileklerimle...

cenkBAKIRLI 21.01.2016 10:42

Çok sevdiğim KOÇ Ailesinin değerli ferdi Mustafa Koç a acil şifalar dilerim.Bu memleketin onun gibi değerlere ihtiyacı var inşallah bir an önce sağlığına kavuşur

onuraydemir 21.01.2016 10:42

Allah acil şifalar versin biran önce sağlığına kavuşsun inşallah. Onlar gibi girişimci , istihdam yaratan bir aile kolay çıkmıyor bu ülkeden , allah yardımcıları olsun.

AhmetCEBECİ 21.01.2016 10:41

Allah acil şifalar versin

İBRAHİMFİDAN 21.01.2016 10:41

Sayın Mustafa V. Koç beyefendiye geçmiş olsun. Umarım kısa zamanda sağlığına kavuşur ve aramıza döner.

BARBAROSTURAN 21.01.2016 10:41

Allah, acil şifalar versin... Sevdiklerine, ailesine ve çalışanlarına bağışlasın...

Mehmet AliKAYNAK 21.01.2016 10:40

Çok Geçmiş olsun Allah Şifa versin.Allah kızlarına ve Türkiye'mize Bağışasın

AyşeKaçar 21.01.2016 10:40

Allah Mustafa Bey e acil şifalar versin. Onu Türk halkına ve ailesine bağışlasın. Dualarımız sizinle...

mustafaerbas 21.01.2016 10:40

Cok gecmis olsun acil sifalar dilerim.

Kahraman ÖnderEMSAL 21.01.2016 10:40

Çok Geçmiş Olsun Acil Şifalar.ALLAH ailesine sevenlerine bagislasin

İpek PInarYılmaz 21.01.2016 10:39

Dualarımız SN.Mustafa Bey için.Allah başımızdan eksik etmesin.Önce ailesine sonra benimde 13 senedir bir çalışanı olduğum Koç Holding'e ve Tüm Türkiye'ye bağışlasın.

mertkenar 21.01.2016 10:39

geçmiş olsun

Cemalettin türkalTürkal 21.01.2016 10:37

Kendisine Acil ŞİFALAR DİLERİM

harunyurdagül 21.01.2016 10:36

ALLAH ACİL ŞİFALAR VERSİN.TÜM TÜRKİYENİN SEVDİĞİ BİR İNSAN HEPİMİZİN ONA ÜLKE OLARAK İHTİYACI VAR.EN KISA SÜRÜDE AİLESİNİN VE BİZİM YANIMIZDA OLUR İHŞALLAH...

TörehanUZUNSOY 21.01.2016 10:33

Merhaba Aile ve holding çalışanlarına geçmiş olsun, acil şifalar diliyorum.

ÜmitGölgeci 21.01.2016 10:31

Allahım acil şifalar versin, sizi biz çalışanlarınıza bağışlasın inşallah. Dualarımız sizinle. Dayanın lütfen. Bizler için dayanın, Ülkemiz için dayanın... ;((

uğursevim 21.01.2016 10:30

Umarım bir an önce ayağa kalkar, gerçekten üzücü bir haber.

GÖKHANADIVAR 21.01.2016 10:29

Allah yardımcısı olsun,acil şifalar diliyorum.

AhmetGöçeri 21.01.2016 10:28