Şerit Komutlarını Atla
Ana içeriğe atla
Skip Navigation LinksMustafa-Koc-21-Ocak-2016

Sayın Mustafa V. Koç’u kaybetmiş olmanın derin üzüntüsü içindeyiz.

Basın ve Kamuoyunun Dikkatine

Yönetim Kurulu Başkanımız Sayın Mustafa V. Koç’u kaybetmiş olmanın derin üzüntüsü içindeyiz. Başımız sağolsun.

Konuşma Metni, Levent Çakıroğlu

Taziye Defteri

It is with deepest grief that we share the news about the loss of Koç Holding Chairman Mr. Mustafa V. Koç.

Speech, Levent Çakıroğlu

YusufÖztürk 10.11.2016 19:08

Sevgili Patronum,ansızın aramızdan ayrıldın neredeyse 1'yıl olucak.gülüşünle bakışınla güneşimiz gibiydin.Seni çok özlüyoruz.Mekanın Cennet olsun,Hep yüreğimizde olucaksınız.

Ms ilterBayındır 26.05.2016 14:05

Mavi Gözlü dev adam gözlerinin içi gülen güzel insan , vefatını duyduğum andan beri ailem dışında ağladığım tek insan. Sen o kadar güzel yürekli bir insansın ki vefatını öğrendiğim gün isyan ettim bu kadar kötü insan varken neden sen ama takdir ilahi yapacak birşey yok ( Kimsenin haberi olmadan adınızı açıklamadığınız yaptığınız yardımlarınızı biliyorum. Beylerbeyinde bunu kimseler bilmez ama sofralarında sizin gönderdiğiniz nimetlerle iftar açarlar. Keşke böyle olmasaydı . Her sabah kaybettiğim annem babama dua ederim bu duama sizi de ekledim. Mekanın Cennet olsun nur içinde çiçek bahçelerinde uyu inşallah Allah yaptığın iyilikleri orada karşına çıkarsın . Seni hiç unutmayacağım. Ms. İlter BAYINDIR

Deniz NazFidan 13.05.2016 23:26

Hic tanimadigim birinin öldügü haberini duyuyorum isvicrede.kimdir diye arastirdikca bi okadar cok üzüldüm cünki ölen kisi altinbir kalbe sahipmis ve kalbi güzel olani Rabbim cabuk alirmis yanina Mustafa beyi aldigi gibi..Ailesine sabir diliyorum ve bilsinlerki dualarimiz onunla.Allah rahmet eylesin.

SibelKırcalı 11.05.2016 14:50

Aslında Mustafa beyin şahsi e mail adresine duygu ve düşüncelerimi vefatının ilk günlerinde yazmıştım.Fakat bu sayfayı inceleyince ve yorumları görünce mesajımı yinelemek istedim. Güzel insan! Ailemiz kızımız Sera'nın şahsınıza yolladığı e mail sayesinde ilk kez yakından tanıdı ve sonra günlerce siz ve RMK grubu aile sohbetlerinin içinde övgüyle oldunuz. Hayalleri için yazdığı satırları önemseyip cevaplamış ve akabinde RMK tersanenizde ( henüz yolun çok başında olmasına rağmen ) staj imkanı sağlamıştınız. Ufkunun açılmasın da dünya görüşünün değişmesinde en önemlisi hedefine odaklanmasında yavrumuza rehber & ışık oldunuz. Zamansız gidişiniz hepimizi derinden üzdü." ruhun şad, yolun aydınlık,mekanın cennet olsun" Yavrumuza verdiğiniz mutluluk ve umutların yoğunluğunda şimdi yavrularınıza &eşinize ve sevenlerinize sabırlar diliyorum. Her daim dualarımızda ve hatıralarımızda olacaksınız.

Kani İrfanÖzcan 26.04.2016 10:44

Merhaba Sayın Koç ailesi Sizleri hiç tanımıyorum. Aracım FİAT marka olduğundan dolayı ve bu yaşıma kadar (36) hep FİAT aracına binmiş biri olarak size bu memnuniyetim sebebiyle yüreğimden bir sıcaklık ve yakınlık duyuyorum. Bunun dışında da hiçbir bağlantım sizlerle yok. Sizinle kullandığım araç dışında hiçbir bağlantım olmamasına rağmen sanki “Öz” abimi kaybetmiş gibi şu mektubumu size yazarken ki an da bile Mustafa KOÇ için gözlerim doluyor, üzülüyorum, nutkum tutuluyor, yutkunamıyorum -( .. Her sabah namaz için uyandığımda aklıma geliyor Mustafa ağabeyimiz. Ve onun için RABBİM’e aklıma geldiği her an dua ediyor , üzüntülerimi iletiyorum.İnternette gün içerisinde birkaç kez resimlerine bakasım geliyor, bakıyorum. Çok uzatmak istemiyorum yazacaklarımı ama inanın sayfalar dolup taşar içimden hiç tanımadığım Mustafa ağabeyime duyduğum üzüntü ve saygımı. Bu mektubumu sadece Mustafa ağabeyimin ailesine Başsağlığı dilemek için gönderiyorum. RABBİM onu Cennetine Kabul etsin, Rahmetiyle muamele etsin. (amin) Kani İrfan Özcan

süleymanzümbül 24.04.2016 20:13

saygı değer bir patronu kaybettik eşine çocuklarına babasına kardeşlerine allah sabırlar ihsan eylesin DEMİRDÖKÜM panel çalışanı olarak KOÇ gurubunun sayesinde çalışıyorum benden yana hakkım helal olsun nur içinde yat büyük insan

SalihGüner 15.04.2016 14:38

Mekanı Cennet Olsun insAllah

SALİMKONCAGÜL 07.03.2016 12:16

Sayın Mustafa Koç'u kaybettiğimizde Sanayimize bu kadar faydalı ve yararlı ailenin bir evladını genç yaşta kaybedilmesine açıkça çok üzüldüm.Aileye başsağlığı dilerim.O zaman gönlümden şöyle bir dize geçmiş ve yazmıştım. Bir hayal gibiyiz alemde sayki yok gibi, Ne verse Allah,yetmez sanki yok gibi Eli boş gönlü tok olana varki çok gibi Ne veririsen alinle uğurlarlar KOÇ gibi. Allah rahmet eylesin.

TUNCAYERGUN 07.03.2016 11:15

Sayın Mustafa Koç'a rahmet dilerim. Modern Türkiye'nin devamlılığı adına mühim bir kaybımız Koç Holding, başta değerli Koç Ailesi mensupları ve tüm çalışanlarıyla, üretimleriyle, kültür, sanat ve eğitime katkılarıyla bu ülkenin birleştirici ve ilerici lokomotifidir. Atatürk'e olan bağlılıkları bu ülkenin en büyük değerine gösterilen saygı bizleri çok memnun etmektedir. Koç Ailesi ve Holding bizlerin desteğini ve sevgisini her zaman hissedecektir. Bizler milyonlarız ve Türkiye'nin aydınlık yüzüyüz.

MücahitKARAHAN 06.03.2016 19:39

Allah’ım sizlere sabır versin. Ölen güzeller güzeli kulunu da cennetine alsın. Ruhu şad, günahları affolsun. Başınız sağolsun…

ÖzlemAydoğan 04.03.2016 16:52

Mustafa Koç Bey' i kaybetmemizin üzerinden bir aydan fazla zaman geçmesine rağmen kendisini her zaman rahmetle anacağımızı belirtmek istiyorum. Dün yayınlanan "Bizden Haberler Mustafa V. Koç Özel Sayısı" nda kendisi hakkında okuduğum satırlar çok içtendi. Allah Rahmet Eylesin...

hümeyraGürcan 26.02.2016 19:00

Ntvde cenaze merasimini canlı izledim .hep vakur ağırbaşlı metanetli mesafeli insanlar.sabırlı durdular görüşü ne olursa olsun bu memleketin insanlarına çok ekmek yedirdiler.Vatana ,millete iş aş sahibi ettiler.devlete verdikleri vergiler ,ekonomi ye sağladıkları katkıdan teşekkür eder koç ailesine baş sağlığı dilerim

AtacanAteş 25.02.2016 22:58

Mekanın cennet olsun güzel insan

kadiryılmaz 25.02.2016 22:39

Tanımak isterdim ALLAH rahmet eylesin

umutözden 24.02.2016 12:26

Sn; Mustafa'a Koç'a Yüce Allah'tan rahmet dilerim. Seni unutmak mümkün değil saygılarımla setur aılesı

OGUZHANCEYLAN 22.02.2016 22:20

Yıllar önce Rahmi Koç beyfendiyi üniversitemizde katıldığı bir panelde soru soran öğrenciye soruyu neden ayağa kalkarak sormadığı için şakayla karışık takılırken hatırlıyorum. Koç ailesini seviyeli, vakur ama hep mesafeli bir aile olarak gözlemledim Ama yıllar geçip biz de biraz yaş alınca, paranın pek de satın alamayacağı kıymetli değerleri ve köklü gelenekleri yaşattıklarını ve en önemlisi cumhuriyetimize, büyük bir servet pahasına da olsa, sahip çıkma iradesinden hiç ödün vermediklerini bir çok sefer gördüm. Bir çok insan gibi ben de uzaktan tanıdığım ülkenin en zengin ailesinin fertlerini farketmeden kendimden, aileden bilmişim, paranın pulun yerine koyamayacağı bir bağ kurmuşum. Mustafa Koç vefat edince bunları anladık. Görünürdeki mesafenin aslında mütevazılıktan geldiğini ve en acı günlerinde dahi metanetlerinden ödün vermediklerini televizyondan izledik. Sevgili Mustafa Koç güleryüzün uzaktan da olsa içimizi ısıttı.. En zor anlarda dahi bu ülkenin değerlerine, cumhuriyet sevdasına sahip çıktığın için teşekkürü borç bilirim. Nur içinde yat, Allah rahmeti eylesin. Oğuzhan.

OlgunDİZMAN 22.02.2016 19:14

Sn; Mustafa'a Koç'a Yüce Allah'tan rahmet dilerim.Kendisi gerek,ülkemiz gerekse sevenleri için zamansız ve çok büyük bir kayıp oldu......

serdaryıldırım 22.02.2016 15:27

saygın bir kişiliği vardı allah rahmet eylesin mekanı cennet kabri nur olsun aileye sabır diliyorum

SahamettinAkman 20.02.2016 22:35

Degerli Koc Ailesi basinis sag olsun. Türkiye efendi Isadamini kaybetti,hepbimizin basi sag olsun.Ben Koc Ailesi ile cok Gurur duyorum , cünkü Koc markasini TV ve Almanyada Beko görüyorum ve bu beni bir Türk olarak mutlu ediyor.Sayin Mustafa V.Koc ile tanismak verschiedenen Golf oynamak istiyordum Istanbul. Nasib kismet degilmis.Allah Rahmet eglesin . Sayin Mustafa V.Koc Bey herzaman siz Ben Kalbim desiniz. Türkiye basi sag olsun.

RamazanSarıtarla 20.02.2016 11:09

Allah rahme eylesin nur içinde yatsın Saygılarımla

YusufBeyaztaş 19.02.2016 22:40

Allah rahmet etsin mustafa koç gibi bir insan yok allah mekanını cennet eylesin

SelimŞentürk 18.02.2016 21:47

Ben Sn. Mustafa Koç Beyin vefatının şokunu atlatamıyorum ve inanamıyorum. Ben Koç Ailesini her zaman sevdim ve seveceğim. Çünkü Koç Ailesi Türkiye Ekonomisinin Lokomotifi. Koç Ailesi bizden biri. Koç Ailesi Türkiye demek. Sn. Mustafa Koç, Koç Ailesinin bir ferdi fakat bizlerin canı. Allah Rahmet Eylesin. Mekanı Cennet Olsun. Sn. Mustafa Koç Bey Siz Bizim İçimizdesiniz. Sizin yaşam felsefeniz ve öğütleriniz bize rehber olacaktır. Sizi çok seviyorum. Saygılarımla, Selim Şentürk

ŞenolOzel 18.02.2016 07:52

Cumhuriyet Turkiyesi' nin yapi taslarindan Koc Holding' e bas sagligi diliyorum. Modern, aydin bir insan olan Sayin Mustafa Koc' a da Allah' tan rahmet diliyorum. Mekani Cennet olsun.

HAKANVAPUR 18.02.2016 05:23

BASTA KOC AILESININ VE TÜRK MILLETININ BASI SAGOLSUN EKONOMIYE DEĞER KATAN KISILIGI VE HAYAT CIZGISIYLE ÖRNEK OLAN 1907 DERNEGI KURUCUSU VE COK IYI BIR FENERBAHCELI VE KONGRE UYESI OLAN MUSTAFA VEHBI KOC A ALLAH TAN RAHMET DILERIM TOPRAĞI BOL MEKANI CENNET OLSUN

mehmetyılmaz 17.02.2016 21:52

sevgili mustafa koç evdeyiz ve seni rahmetle anıyoruz nedense seni tanımadan sevdik ama şahsiyetini,kişiligini hatta içerdi dediler sevdik bende içerim sana kardeşim demek geliyor içimden neler geldi geçti bu ülkede ama gerçekten ben ve eşim çocuklarım sana inan dua ediyoruz bunuda senin internet sitesinde yayınlanacağını bilie bile sanki bu dünyada konuşamadık ama karşımda ymışsın gibi yazıyorum keşke seni kaybetmeden önce yazsaydık ama içimizdesin kardeşim nurlar içinde yat ALLAH SENİN YERİNİ CENNETİ MEKN EYLESİN ben naçizane bir adana esnafıyım nurlarla olasın geride kalanlarına selamet olsun Mehmet yılmaz

YÜCELAKTAŞ 16.02.2016 18:34

MEKANIN CENNET RUHUN ŞAD OLSUN.ALLAH RAHMET EYLESİN.BABAYİĞİT ADAM.

SÜLEYMANUYSAL 16.02.2016 17:11

ALLAH RAHMET EYLESİN,KOÇ TOPLULUĞUNUN BAŞI SAĞ OLSUN.

ibrahim hakkıpıçakcı 14.02.2016 20:57

Merhum Mustafa V. KOÇ'un mekanı cennet olsun. Bu ülkede her zaman yapmış olduğu insan odaklı yatırımlar ve insana verdiği değerle anılacaktır.

koçmalkoç 13.02.2016 17:01

Teşekkürler,taziyelerinizi kabul ediyoruz ve bunun büyük üzüntüsü içersindeyiz.Allah Rahmet Eylesin,Nur içinde yatır İnşallah!

METİNGÜRSOY 11.02.2016 23:04

Koç ailesine ve bu aile çatısı altında çalışan tüm personele baş sağlığı dileklerimi iletmek isterim. Sayın Mustafa Beyefendinin taşımış olduğu bayrağı aynı şekilde hatta daha ileriye taşıyacak bir aile kültürünün olduğu şüphesizdir.Bu kültür dimdik ayakta tutan Koç Ailesinin kendisidir. Binlerce kişinin ekmek kapısı olan özveriyle çalışan personeli canı gönülden tebrik ederim. Herkes üzerine düşeni yapacak hatta daha ilerisi için var gücüyle çalışmaya devam edecektir. Bir adım daha ileri atıldığında merhum Mustafa Bey hedefinin daha ileriye taşıdığını mutlaka görecek ve hissedecektir. Hadi hep birlikte el ele göz göze yürek yüreğe daha ileriye Laik Türkiye Cumhuriyeti'nde Koç Ailesinin başarısını canı gönülden dilerim. Sizlerin kazancı bizlerin kazancıdır. Neredeyse araç kullanırken her gün Kenan Doğulu'nun "Ne yaparsan yap aşk ile yap" şarkısını tekrar tekrar dinliyorum. Buna ilaveten kulağımda İki önemli insanın sözü hep aklımdadır. 1 - " 5 TL kazanıyorsan bunun en az 1 TL'sini bir köşeye ayıracaksın" 2 - Yapacağın işe önce kendin inanman gerekiyor.İnanmadığın işte başarılı olma şansın yoktur. Başarı şans değil çok çalışmaktır. Saygılarımla...

cemalettinpinal 11.02.2016 15:01

Birebir hiç karşılaşmadık,hiç görüşmedik,hiç yan yana gelmedik fakat;girişimci ruhu binlerce çalışana ve binlerce aileye standartlarla dolu iş ahlakı içerisinde disiplini içerisinde yaşamayı gösterdi.Hem kendisine hem ülkesine güzel şeyler kattığı apaçık ortadadır.Önce ailesine sonra tüm sevenlerine Sabırlar diliyorum.Biz ondan razı olduk Mevlam da ondan razı olsun.

ErkutVeziroğlu 11.02.2016 12:58

21 Ocak 2016 Saat 1130 İtibarı ile Sayın MUSTAFA KOÇ'A Hem Beykoz Devlet Hastanesi'nde Hem de Amerikan Hastanesi'nde; Doktorların Tüm Müdahalelerine Karşın Evinde Geçirdiği Kalp Krizi Sonucu Ne Yazık Ki Aramızdan Ayrıldığını Üzüntü İçerisinde Öğrenmiş Bulunduğumuz, Sayın Mustafa KOÇ'A ALLAH'TAN Rahmet Diler ve Mekanının Cennet Olmasını En İçten Dileklerimle Temenni Ederim. Başta Değerli Büyüğümüz, Babası Sayın RAHMİ KOÇ ve Evlatları Sayın Ali Koç, Sayın Ömer Koç ve Dahi Tüm Aile Efradına, Dostları ve Yakınlarıda Dahil Olmak Üzre, Tüm Sevenlerine ve Koç Holding Çalışanlarına Sabırlar Diler ve Rabbimden Sayın KOÇ İçin Mağfirete Nail Olmasını Arzu Ederim.Tüm Ailesinin Kederlerini, Kendileri Kadar Olamasa Dahi Can-ı Gönülden Paylaştığımı Belirtmek İsterim.ALLAH Tüm Yakınlarının Yar ve Yardımcısı Olsun ... 29 Ekim 1960 - 21 Ocak 2016 Saygı ve Sevgilerimle Erkut Veziroğlu

EMRAHKOCA 11.02.2016 11:51

ALLAH rahmet eylesin.yakınlarına sabırlar diliyorum

HASAN HAKANDİNCER 11.02.2016 06:41

ALLAH rahmet etsin mekanı cennet olsun büyük adamdı Türkiye için büyük kayıp

ÖMERÇEBİ 11.02.2016 02:25

Sevgili Mustafa Koç 'a Allah'tan rahmet, Koç ailesine sabırlar dilerim. İZİN SİLİNMEZ...

Yakup erkanErata 10.02.2016 23:50

Nur içinde yatsın Mustafa bey. Kalbinin içinin masmavi gözlerine yansıyan güzelliği hiç unutulmayacaktır. Babacığına ve tüm ailesine sabırlar dilerim.

MustafaKoc 10.02.2016 18:43

Saygideger Güclü bir okadar da zeki ve Caliskan adasim Mustafa Koc u kaybetmenin üzüntüsünü yasiyor ve Allah rahmet eylesin diyorum. Koc Holding camiasina bassagligi diliyorum..Mk-Citygroup.de Mustafa Koc

EYYÜP ENSARİBARUT 10.02.2016 03:45

Ülkemizin değerli işadamlarından Mustafa Koç'un ani vefatını büyük üzüntüyle öğrendim. Mustafa Koç'a Allah'tan rahmet, başta eşi ve çocukları olmak üzere Koç ailesine, Koç Holding çalışanlarına ve ülkemize başsağlığı diliyorum.

İLKERSEYİTOLU 09.02.2016 13:33

Allah rahmet eylesin.

BaturayErdemir 08.02.2016 02:06

Işıklar içinde uyusun. Allah rahmet eylesin.

YücelYeşildağ 07.02.2016 13:55

Güzel İnsan... Farklıydın .... Hem Koç ailesi ve gurubu içerisinde , hem de Türkiye Cumhuriyeti içindeki konumunla farklıydın ... Farklılığın yokluğunda anlaşılacaktır ( ne yazık ki böyle oluyor ...) Mekanın cennet olsun Güzel insan, iyi insan Mustafa bey .... Tüm koç ailesinin ve de camiasının başı sağ olsun ... Ruhun Şad Olsun ...

GÜRAYGÜRSOY 07.02.2016 13:47

Büyük Başkan , Türkiye ye verdiğin hizmetler liderliğin farklı düşünce ve fikirlerde insanları bile bir araya toplayabilmen senin ne kadar ileri görüşlü vizyoner ve melek gibi kalbin olduğunu gösteriyor mekanın cennet olsun Allah rahmet eylesin...

ibrahimyavaş 06.02.2016 09:12

Sayın Mustafa V. Koç’u kaybetmiş olmanın derin üzüntüsü içindeyiz. Tüm koç ailesinin başı sağolsun mekanı cennet olsun bu ülkenin en çok sevilen insanı...

İSMAİLPEKEL 05.02.2016 22:05

Sevgili Koç ailem Sevgili Mustafa V Koç Benim senle bağım senin adamlığın 20 Yıllık Arçelik bayisi idim 20 yıl boyunca acı tatlı çok anlar yaşadık , paylaştık. Ancak daha sonra ülkemin yaşadığı sıkıntılı ekonomik süreçte ise hem şirketime sahiplenmem hemde bu zor günleri atlatabilmek adına çok yaralar aldım. Ve bu yaraları beraber sardık Bu süreçte ben Arçelik markama hiç leke getirmedim , Koç ailemi boynunu önüne eğdirecek davranışlarda bulunmadım. Koç ailem olarak da ( bu sizlerin tabiri ile ) tamamen benim iyi niyetlerim çerçevesinde beni bir an yalnızlığa terk etmediniz , aksine daha da sahiplendiniz. Hatta hiç beklentim olmadığı halde daha da ileriye giderek bundan böyle okumakta olan oğlumun dahi geleceğini şimdiden garanti edici sözler ettiniz. Daha birçok saymakla bitiremiyeceğim güzellikleri ben koç ailemde gördüm ve yaşadım ki sizlerle şu an hiç bir ticari faaliyetim olmasa da gönül bağımızın ilelebet bitmeyeceği , kimsenin bitiremiyeceği benim ve ailemin tek gerçeğidir. Sevgili ailem Yakınen de tanıma fırsatım olduğu sevgili Mustafa Koç beyfendi nin son yolculuğunda gördüm ki as olan gönül zenginliği. O soğuk havada her kesimden gelen sevenlerinizi sıcacık yürekleriniz le ve yüzlerinizdeki sevgi dolu ilginiz le kucaklamanız ve sosyal medyada olsun , yolculuğum esnasında olsun , istanbul da ve hiçbir vatandaştan olumsuz bir tek kelime duymadım ki bu sizlerin gerçek zenginliğiniz , ve bu sevgiyi her zaman sahiplenmeniz ise en büyük servetiniz. Sevgili MUSTAFA V KOÇ ülkemde çok işıklar yaktın mekanın cennet olsun. Nurlu ışıklar içinde uyu. Herkes zengin olabilir ancak senin gibi gönüllerde taht kuramaz. Bu senin zenginliğin. Seni yakinen tanımak benim zenginliğim , bana güveniniz ise benim servetim. BU SEVDA BİTMEZ.. İsmail PEKEL Bigadiç - BALIKESİR Kısacası tek kelime ile özetlemek gerekirse .. Aldığım her nefesi Koç ailesine ve Koç ailesini temsilen başta Levent ÇAKIROĞLU olmak üzere tüm ekibine borçluyum EN KALBİ SEVGİ VE SAYGILARIMLA..

AHMET CENKER 05.02.2016 19:54

KOÇ HOLDİNG OLARAK BAŞINIZ SAĞOLSUN ÇOK DERİN ÜZÜNTÜ YAŞADIM.SAYIN MUSTAFA KOÇ U HİÇ TANIMAMIŞIZ

SerpilGüven 05.02.2016 14:16

Gerçekten insan olan büyük bir değeri kaybettik. Acınızı paylaşıyor, Mustafa Bey'e rahmet , siz ailesi ve sevenlerine baş sağlığı diliyorum.

SERVETUYAR 05.02.2016 11:00

MEKANI CENNET OLSUN.PEYGAMBER EFENDİMİZİN ( SAV ) KOMŞUSU OLSUN.İNŞALLAH

SelbinÖzsamsun 05.02.2016 00:45

Hala şaşkınım; tarifsiz bir kayıp ve derin bir acı... 10 yıldır ekmeğinizi yiyorum, Allah sizlerden razı olsun, Koç'lu olmaktan gurur duyuyorum. Çalıştığım şirketler yuvam gibi oldu, her gün şükrediyorum. Kendisiyle bizzat tanışma şansım olamadı maalesef, ancak 2 gün önce rüyamda gördüm, nefis bir sohbetimiz oldu, ışıl ışıldı, hala etkisindeyim. Mekanı cennet olsun, ışıklar içinde uyusun. Vehbi Bey'i de özlem ve rahmetle anıyorum. Hepimizin başı sağ olsun. Tüm aileye ve sevenlerine sabırlar diliyorum.

RECEPÇELİKBAŞ 04.02.2016 19:31

ALLAHIN RAHMETİ BEREKETİ ÜZERİNE OLSUN

OSMAN ZAFERGÜRSOY 04.02.2016 17:29

Ailesine, yakınlarına ve tüm sevenlerine başsağlığı dilerim.

salihözsoy 04.02.2016 15:26

Başınız Sağolsun . Bu kadar kişiye iş imkanı veren insanlardan Allah razı olsun

MAHMUTENİŞ 04.02.2016 13:54

Merhum Mustafa V. Koç'a Allah'tan rahmet kederli ailesi ve sevenlerine başsağlığı ve sabır diliyorum,Mekanı Cennet olsun.

GökhanYıkılmaz 04.02.2016 12:10

Nurlar içinde yatsın, mekanı cennet olur inşallah...

mustafaayhan 03.02.2016 21:05

Allah rahmet eylesin başımız sağolsun mekanı cennet olsun

habibekinci 03.02.2016 17:32

mekanın cennet olsun, nur içinde yat...

NesrinEvrensel 03.02.2016 14:37

Sayın Mustafa Vehbi Koç'a Allah'tan gani gani rahmet diliyorum. Türkiyemiz 2. sarışın mavi gözlü Mustafasını kaybetti. Çok çok üzgünüm. HEPİMİZİN BAŞI SAĞ OLSUN.

ADEMBİLGİN 03.02.2016 11:27

Sayın Mustafa Koç bey Mekanın cennet olsun Allah rahmet eylesin

SefaGÜLOLU 03.02.2016 09:37

İnnâ lillâhi ve innâ ileyhi râciûn. Ve inne ilâ Rabbinâ lemünkalibûne, Allahümmek’tübhü indeke fil muhsinîne vec’al kitâbehu fi illiyyîn. Vehlufhü fi ehlihi fil ğâbirine velâ tahrimnâ ecrehu velâ teftinnâ ba’dehu.Seni unutmak mümkün değil mavi gözlü,Aslan yürekli,İyi kalpli MUSTAFA V. KOÇ....Mekanın Cennet olsun.

MüjdatERDEMİR 02.02.2016 14:19

Allah rahmet etsin büyük bir iş adamı ve insandı ülkemizin ve ailesinin başı saolsun mekanı cennet kabri nur olsun

ÖzdenDuran 01.02.2016 11:50

Bu büyük kaybın acısı hala yüreğimizde... O kadar efendi, güleryüzlü, vatansever ve iyi yetişmiş bir insandın ki ! Senin Vefatının ardından tüm ailem yasa boğuldu.... Cennetinde, ışıklar ve nurlar içinde yaşa.... Senin gibi gitmeli insan, çok çalışarak, çok sevilerek ve geride Şahane bir aile bırakarak... Ne diyeyim dualarımız seninle sevgili Mustafa Koç...

gündoğduuludağ 31.01.2016 14:47

KOÇ AİLESİN OLARAK BAŞINIZ SAĞOLSUN MEMLEKETİMİZ ÇOK DEGERLİ EVLADINI KAYBETMİŞ BULUNMAKTA SON DERECE ÜZGÜNÜZ SAYIN MUSTAFA KOÇU DAİMA ANACAGIZ UNUTMAYACAGIZ RAMETLE ANIYORUZ MEKANI CENET OLSUN BU MEMLEKET . GAZİ MUSTAFA KEMALE ÇOK ŞEY BORÇLUDUR VE GAZİNİN YOLUNDA GİDEN MUSTAFA KAÇADA UNUTMAYACAGIZ MEMLEKETİMİZ İÇİN YAPTIGIN DEVLET ADAMLIGINI SAYGILA ANIYORUM BABA RAMİ KAÇADA BAŞSAGLIGI DİLER SAYGILARIMIZ SUNUYORUM

DURALİSINIR 30.01.2016 11:23

ALLAHTAN RAHMET DİLİYORUM ALLAH YAKINLARINA SABIR VERSİN MEKANI CENNET OLSUN SAYGIYLA ANIYORUZ KENDİSİNİ

SevilÖZCAN 29.01.2016 23:02

Sayın Mustafa Koç beyefendiyi ne görmüşlüğüm var ne de ailesinden kimseyi tanımışlığım var..Ancak kaybı beni o kadar derinden etkiledi ki içimdeki hüznü,gözlerimdeki yaşı durduramadım.Sanki aileden birini kaybetmişiz gibi ailecek çok üzüldük.Acınızı içimizde hissettik..Çok değerli bir insanı kaybettik Mekanı cennet olsun.Başımız sağolsun...

MehmetKurnaz 29.01.2016 22:32

Allah gani gani rahmet eylesin..

ZEYNELAKBAŞ 29.01.2016 22:21

ALLAH RAHMET EYLESİN

ayselıldızlı 29.01.2016 13:27

2015 yılında ciddi kayıplar yaşadık ülke olarak, bende babamı, annanemi, kayınpederimi kaybettim 1 yıl içinde(( çok üzüldüm, ağladım, kahroldum... 2016 nın güzellikleri 2015 i unuttursun diye dualar ettim, ancak hiç tanımadığım, çoğu vatandaşımız gibi arada basında gördüğüm bir simanın, Mustafa KOÇ'un ölümü içimi parçaladı, tüm kayıplarımı tekrar yaşadım sanki, çok üzüldüm, kahroldum, başta çocuklarının, annesinin, babasının, eşinin, kardeşlerinin çektiği acıyı düşünüp, aynı ani durumu daha çok yeni yaşamış biri olarak kahroldum, hepsine başsağlığı diliyor acılarını tüm kalbimle paylaşıyorum, allah sabır versin, bizim köyde şöyle derler EMİRALLAHIN ((( EMİRALLAHIN O DAHA ÇOK SEVMİŞ diyebiliyorum sadece ((

korayşener 29.01.2016 11:50

cok cok üzüldümmmm sabırlar dılıyorum hepimize (

eyüpkabaca 29.01.2016 11:13

EKONOMİDEN SANAYİYE KÜLTÜR SANATTAN SOSYAL GELİŞİME ÜLKEMİZE SAYISIZ ALANDA İZLER BIRAKAN VE KATKILAR YAPAN DEĞERLİ İŞ ADAMININ AİLESİNE VE KOÇ ÇALIŞANLARINA ALLAH TAN RAHMET VE SABIR DİLİYORUM. TÜM TÜRKİYE'NİN BAŞI SAĞ OLSUN

SalimŞahin 29.01.2016 10:29

Merhum Mustafa Koçu saygı ve rahmetle anıyorum. Yılmaz Özdilin rahmetli Mustafa KOÇ'LA İLGİLİ YAZINI OKUDUM ÇOK ETKİLENDİM. Sabah hürriyet gazetesine koç gurububun teşekkür mahiyetinde arka sayfasına cenazeye gelenlerle taziye ziyaretinde bulunanlarla ilgili ilana gönül koydum bütün makamları saymışsınız ama üzülen milyonlarca halka teşekkür yoktu bu hatırlartmak istedim SAYGILAR SUNUYORUM

ÖzgeŞenyüz 29.01.2016 10:21

Ülkemiz büyük bir lideri kaybetti.Allah rahmet eylesin, ışıklar içinde uyusun.Yakınlarına sabır diliyorum..Acınızı paylaşıyoruz..

MehmetOzen 29.01.2016 05:04

Basiniz sagolsun, Allah rahmet eylesin. Nur icinde yatsin..

AliAdıbelli 28.01.2016 22:05

Bizim aile hiç Koç Grubu ve onun şirketlerinde çalışmadı belki ama benim babam sanayi sektöründe usta olarak çalıştığı için koç ailesinin sanayiye olan katkısını çok iyi bilmekte. Mustafa Koç ağabey döneminde Koç Grubunun değerini katlaması ve hiçbir zaman insanlığa karşı bir muhalefet göstermemesi bunu göstermektedir. Özellikle son 15 yılda Koç topluluğun ülke ekonomisine olan katkıları çok büyük. Allah hepinizden razı olsun. Sayın merhum Mustafa Vehbi Koç'a Yüce Allah'tan rahmet, Koç ailesi üyelerine, sevenlerine, yakın arkadaşlarına sabrı cemil niyaz ediyorum. İnşallah öbür dünyada yeri cennettir.

LeylaAkaltin 28.01.2016 20:29

Mustafa beyi tanimamama ragmen kendimin ve toplumumuzun yuregini acitacak kadar sayilan ve sevilen bir insan oldugunu gormek bu buyuk aci da bile kucucuk bir parca bile olsun biraz aciyi hafifletebiliyorsa toplumumuzun ona olan sevgisi saygisinin ailesine teselli olmasini umit ediyorum, Hepimizin basi sagolsun ates sadece size degil butun topluma dustu, inanin resmine bile bakmak zor, Allah rahmet eylesin ailesine sabirlar diliyorum.

serdalşahiner 28.01.2016 20:03

Büyük kayıp milletimizin başı sagolsun,koç ailesine baş saglıgı diliyorum

AhmetGüleç 28.01.2016 18:10

Allah rahmet eylesin, Mekanı Cennet olsun. Nurlar içinde yatsın. Ailesinin ve sevenlerinin başı sağolsun. Allah' dan sabırlar diliyorum. Saygılarımla.

metin tokerçelik 28.01.2016 18:03

48 yaşındayım,bu yaşıma kadar çook yakın uzak yakınımı kaybettim.Beni ve çevremi bu kadar üzen bu kadar etkileyen kayıp görmedik.Cenabı Allah gani gani rahmet eylesin.Biz bir haftadır evimizde yasdayız.Allah başta Rahmi beye ailesine sabırlar versin.Allah sizlere uzun ömürler versin.Bir daha böyle acı yaşatmasın.Syg.

SEVALSAVAŞ 28.01.2016 16:01

SAYIN RAHMİ KOÇ,ÖMER KOÇ,ALİ KOÇ ; MUSTAFA VEHBİ KOÇ'UN VEFATINDAN DOLAYI DUYDUĞUNUZ ÜZÜNTÜYÜ CANI GÖNÜLDEN PAYLAŞIR,BAŞINIZ SAĞOLSUN,MERHUM MUSTAFA VEHBİ KOÇ BEY'E ALLAHTAN RAHMET DİLERİM. SAYGILARIMLA

BülentSoydemir 28.01.2016 12:09

Acılı Anne ve Babasına ve ailesine başsağlığı sabırlar dilerim dilerim . Tüm sevenleri gibi benimde canım yandı ,Cennetin kapıları sana sonuna kadar açık olsun ey güzel insan nurlar içinde yat.

Gamze Acikgozaçıkgöz 28.01.2016 01:01

Allah rahmet eylesin nur içinde yatsın.Allah mekanını cennet etsin başınız sağolsun koç ailesi olarak.

AbdullahÇil 27.01.2016 17:46

İçim yanıyor, haberi ilk aldığımda kardeşim, abim gibi gözlerim yaşardı, içim titredi... Güzel insan, seninle tanışmadık ama ben seni çok iyi tanıyordum. Ülkene, insanlarına yaptıkların, ailenin ismine yakışır insanlığın ve en güzeli de iyi bir eş ve baba oluşun seni bize yakınlaştırmıştı. Ah ederim ki ülkenin güzel günlerini göremedin, ama emin ol ki bu ülkede senin gibi pek çok güzel insan var ve bu güzel insanların omuzlarında hak edilen yere gideceğiz mutlaka. Allah ailene, güzeller güzeli çocuklarına sabırlar versin, Allah rahmet eylesin. Ruhun şad olsun...

ÖMERKARADUMAN 27.01.2016 17:22

Türk iş dünyasının duayenen iş adamı Mustafa KOÇ ölümü tüm ülkeyi yasa bağmuştur. Ülkemize ve ailesine sabır, Allah' tan rahmet dilerim. Hepimizin başı sağolsun

BurakÖrscü 27.01.2016 16:09

Büyük bir değer aslında kaybedilen.. Hepimizin başı sağolsun... Mekanı cennet olsun...

ALİGÜLSEVEN 27.01.2016 15:34

ALLAH RAHMET EYLESİN MEKANI CENNET YATTIĞI YER NUR OLSUN

ünaldoğanoğlu 27.01.2016 14:40

allah rahmet eylesin allah sizlere uzun ömür versin üzüntü içindeyiz

CanerErdoğan 27.01.2016 14:35

Hiç ummadığımız anda hak yoluna yürüdünüz. İçimiz acıyor ve kelimelerle duygumuzu ifade edemiyoruz. En stresli zamanınızda "bunlar da geçecek, daha iyi olacak " derdiniz. Duruşu ile, prtaik, çok başarılı oluşu ile hepimizin hayatlarına dokundunuz. Söz size çok başarılı olacağız, vazgeçmeyeceğiz. Biz hakkımızı helal ediyoruz,asıl siz bize hakkınızı helal ediyormusunuz? Işık dolu idiniz Rabbim'de sizi sevgisi ile ışıklar içinde kucaklasın. Rabbimiz'den tüm kalbimle rahmet diliyorum. Caner ERDOĞAN,

Halil İbrahimDönmez 27.01.2016 12:29

Ülkemize büyük değerler katmış olan değerli insan, seni özleyeceğiz.

HAKANYILDIZ 27.01.2016 11:51

Sn. Mustafa KOÇ beyefendiye Allah'tan Rahmet ailesi, çocukları, Koç ailesi ve çalışanlarına başsağlığı diliyorum. Hakan YILDIZ

MUSTAFA ERSİNBIYIKLI 27.01.2016 11:35

güzel insan için allahtan rahmet diliyor,acılı aile mensuplarına sabır temenni ediyorum.namazına katılıp rahmet dilemek olanağı buldum.anacak kalabalıktan aile mensuplarına ulaşma fırsatı maalesef oluşamadı. Nurlar içinde yaysın.MEBıyıklı

NurtenKOK 27.01.2016 11:23

ullkemiz ve sahsım adına böyle ozel olan insanların aramızdan ayrılması cok derin bir acı. Allah rahmet eylesin. tum aliesine sabır diliyorum. cok buyuk ve erken bir kayıp. hepimizin bası sagolsun.

HASANYILMAZTÜRK 27.01.2016 11:09

ALLAH RAHMET EYLESİN MEKANI CENNET OLSUN GERİDE KALAN AİLESİNE YAKINLARINA VE SEVENLERİNE SABIRLAR VERSİN RUHU ŞAD OLSUN.

GökanKALYON 27.01.2016 10:27

Adı gibi kendisi de Mustafa olan, vatana millete faydası bulunan, çağdaş Türkiye yolundan saşmayan Koç Holding Yönetim Kurulu Başkanı Sayın Mustafa Koç’u kaybetmenin derin hüznü içindeyiz. Allah'tan Ailesine ve ülkemize baş sağlığı diliyorum.

onurpamık 27.01.2016 09:58

tüm koç ailesinin ve sevenlerinin başı sağolsun,bende 2004-2006 yılları arasında çayırova arçelik fabrikasında bant işçisi olarak çalıştım,şimdi kamu personeliyim,oranın ekmeğini yedim,hala binlerce insan ekmek yemeye devam ediyor,bu güzellik herkese nasip olmaz,benim hakkım geçtiyse fazlasıyla helal olsun,mekanı cennet olsun.annesini kaybetmiş biri olarak çocuklarını çok iyi anlayabiliyorum,önce ailesine daha sonra tüm sevenlerine allah sabırlar versin

NesrinKöser 27.01.2016 09:14

Sayin Mustafa Koc size minnet borcumuz var.Yuregi pirildiyan guzel İnsan, varlıgınızi bilmek yetiyordu buyuk guc buyuk umuttu..bize siginan herkese kapimiz acik dediniz İnsan boyle buyuk bir karektere hayran olmasında ne yapsın..icim aciyor. .Isıklar icinde uyuyun son nefesime kadar sizi minnetle saygıyla anacagim.

ÜMİTTEMİZ 27.01.2016 09:09

Gurubun eski çalışanlarından birinin oğluyum. Topluluğun; uzun yıllar boyu hizmet veren çalışanlarına sunduğu, merhum Vehbi Beyin imzasını taşıyan plaketlerden bizim evimizde de var. Mustafa Beyin vefatı ailesi ve Koç Topluluğu kadar ülkemiz için de büyük ve beklenmedik bir kayıptır. Kendisine ve ailenin ebediyete intikal etmiş diğer üyelerine Allah'tan rahmet, kederli ailesine ve tüm sevenlerine sabırlar diliyorum. Mekanı cennet olsun.

CemalKolukisa 27.01.2016 09:02

Tüm Koc ailesinin başı sagolsun

AHMETYAŞAR 23.01.2016 16:23

Sayın KOÇ HOLDİNG YÖNETİM KURULU BAŞKANI DEĞERLİ İŞ ADAMI MUSTAFA KOÇ Bey in ahirete intikal haberini 2 gün öncesinde aldım.TÜRKİYE CUMHURİYETİ nin yetiştirmiş olduğu gerek iş gerekse spor olmak üzere bir çok alanda yatırımlar yapan ükenin ekonomisine her geçen gün değerlenmesine yardımcı olan faliyetlerin başında gelen insanlara aş,emek kapısı açan benimde yaklaşık iki ay süre zarfında antalya otokoç bölge müdürlüğünde görev yaptığım ve ekmeğini yediğim bu denle değerli azimli çalışkan güzel insanın hakkın rahmete kavuşmasını büyük bir üzüntüyle karşılıyor ,kederli ailesine yüce allahtan sabır niyaz ederken tüm hakkınız helal etmenizi istiyor ,KOÇ AİLESİNE şahsım adına hürmetlerimi arz ediyor saygılar diliyorum. SAYGILARIMLA AHMET YAŞAR

EmrahGüneş 23.01.2016 16:14

Değerli Büyüğümüz Mustafa V.Koç'u kaybetmenin verdiği hüzünü yaşıyoruz., Allah'tan rahmet,değerli Ailesine başsağlığı diliyorum.

KenanHalıcı 23.01.2016 16:05

Allah rahmet eylesin milyonlarca insanın hayatına çok etkisi olan değerli insan (

Semih GökhanAydın 23.01.2016 16:03

Sn.Mustafa Koç un vefatı nedeniyle derin bir üzüntü duydum. Merhuma Tanrıdan rahmet , ailesine başsağlığı dilerim. Ülkemiz , Koç Ailesi ve Koç grubu çalışanları çok değerli bir insanı kaybetti. O görevilerini en iyi şekilde yaptı. Tek tesellimiz ardında aynı yolda ilerleyecek binlerce Koç kültürü ile yetişmiş insanın yetişmiş olması. Sevgili Mustafa Koç mekanın cennet olsun.

Antalya Balık AŞAntalya Balıkevi 23.01.2016 16:00

Ülkemizde sanayinin ve ticaretin gelişmesinde önemli katkılarının yanı sıra on binlerce kişiye istihdam yaratmış,hayırsever,çalışkan ve vatansever Koç Holding Yönetim Kurulu Başkanı Sayın Mustafa Koç’a Allah’tan rahmet, ailesine, sevenlerine ve iş dünyamıza başsağlığı ve sabırlar diliyoruz…Nurlar içinde uyu…

Mustafa OytunÖzyüksel 23.01.2016 15:46

Memleketimiz çok değerli bir insanını, değerini kaybetti; babacan, güler yüzlü, aile adamı, güzel insan mekanın cennet olsun, Nur'lar içinde yat

MuratTekin 23.01.2016 15:39

Atatürkçülüğün ve Cumhuriyetin en büyük simgelerinden olan Koç Ailesinin acısını paylaşır ve Mustafa Koç'a rahmet dilerim.i

alperkaraca 23.01.2016 15:30

Allah rahmet eylesin büyük insan... Mekanın cennet olsun...

MuratNacar 23.01.2016 15:22

Nur içinde yatsın.Değerli ailesine sabır ve başlığı dilerim.

HAMZAGÜLNAYIN 23.01.2016 14:59

Allah rahmet etsin,Nur için de yatsın

TÜRKAYGÜVENİR 23.01.2016 14:58

Merhum Mustafa Koç'a Allah'tan rahmet kederli ailesi ve sevenlerine başsağlığı diliyorum,Türkay GÜVENİR..

MuratErsan 23.01.2016 14:22

Değerli büyüğümüz sayın Mustafa Koç 'a Allah'tan rahmet, Koç ailesi ve tüm Koç topluluğuna sabırlar dilerim.

MehmetŞemşimoğlu 23.01.2016 14:11

Türkiye'nin çok önemli İş insanlarından Sayın Mustafa Koç'a Cenab -ı Haktan rahmet , Değerli Ailesine sabırlar dilerim . Mehmet Şemşimoğlu

MelihCanaslan 23.01.2016 14:05

Sevgili Mustafa V. Koç ile tanışmamamıza rağmen sevdiğimiz saydığımız bir insandı. Ülkemizin yetiştirdiği nadide insanlardan biri olan Mustafa V. Koç'un ölümüne çok üzüldük. Allah gani gani Rahmet eylesin. Mekanı cennet olsun. Saygılarımla.

SEZAİSELİMOLU 23.01.2016 13:39

Koç ailesine sabırlar diliyorum.Allah rahmet etsin mekanı cennet olsun

FARUK BEHRAMSOYDAN 22.01.2016 14:26

Türk İş Dünyasının Duayeni Koç Ailesinin Değerli Evladı Sn. Mustafa V. Koç'u kaybetmiş olmanın derin üzüntüsü içindeyim. Yıllardan beri Ülkemizde onlarca insana aş ve iş sağlayan bu güzide ailenin acısını paylaşıyorum. Mutlaka Takdiri İlahi diyoruz ama ölüm onu bizlerden ülkesinden sevenlerinden erken aldı. Başta Koç Ailesi olmak üzere tüm Koç Topluluğuna Başsağlığı Dilerim. RUHUN ŞAD OLSUN GÜZEL İNSAN BU ÜLKE SİZİ HİÇ UNUTMAYACAK...

FARUK BEHRAMSOYDAN 22.01.2016 14:24

Türk İş Dünyasının Duayeni Koç Ailesinin Değerli Evladı Sn. Mustafa V. Koç'u kaybetmiş olmanın derin üzüntüsü içindeyim. Yıllardan beri Ülkemizde onlarca insana aş ve iş sağlayan bu güzide ailenin acısını paylaşıyorum. Mutlaka Takdiri İlahi diyoruz ama ölüm onu bizlerden ülkesinden sevenlerinden erken aldı. Başta Koç Ailesi olmak üzere tüm Koç Topluluğuna Başsağlığı Dilerim. RUHUN ŞAD OLSUN GÜZEL İNSAN BU ÜLKE SİZİ HİÇ UNUTMAYACAK...

Yusuf MelihErtunç 22.01.2016 13:20

Hakka yürüyen Mustafa Koç'a rahmet, başta ailesi olmak üzere tüm kalanlara sabırlar dilerim. Mekanı cennet yattığı yer nur içinde olsun...

AHMETBİCAN 22.01.2016 13:19

Sayın Mustafa KOÇ seni çok ÖZLEYECEĞİZ.

AHMETBİCAN 22.01.2016 13:18

Sayın Mustafa KOÇ seni çok ÖZLEYECEĞİZ.

murattosun 22.01.2016 13:08

Sayın Mustafa Koç un vefatı nedeniyle kendisine Allah tan rahmet diler,kederli ailesine ve KOÇ camiasına sabırlar dilerim.Çok üzgün olduğumu ve sanki bir kardeşimi kaybetmiş gibiyim.saygılarımla Murat Tosun

CÜNEYT ARDABUCAK 22.01.2016 11:36

IŞIKLAR İÇİNDE UYU BÜYÜK İNSAN BÜYÜK ADAM....

Ali OsmanŞahin 22.01.2016 11:24

Sayın Mustafa V. Koç Bey'in vefatını büyük bir üzüntüyle öğrendik. Kendisine Allah'tan rahmet ve Tüm sevenlerine, Koç Holding camiasına ve Türkiye'ye baş sağlığı diliyoruz. Mekanın Cennet olsun Mustafa Abi. Rahmetle uyu.

FerhatBulut 22.01.2016 11:13

Sayın Mustafa V. Koç’a Allah’tan rahmet; Koç Ailesi, Koç Topluluğu ve tüm Arçelik Ailesi’ne sabır diliyorum;Hepimizin başı sağ olsun.

ÜmitAlsaç 22.01.2016 10:15

Sayın Mustafa KOÇ'u genş sayılabilecek bir yaşta kaybettik. Ülkemiz önde gelen bir değerini yitirdi. Öncelikle ailesi ve çalışma arkadaşlarının ve de Türkiye'nin başı sağolsun. Allah gani gani rahmet eylesin.

ugurmanav 22.01.2016 09:04

kendisinin nasıl bir insan olduğunu anlamak için tanışmaya gerek yoktu ben şahsen sadece basından takip ediyordum ancak bukadar üzüleceğimi hiç tahmin etmemiştim iş dünyasındaki hiç bir kayıp bukadar üzüntü yaratmadı bu kadar bu ülkeyi birleştirmedi Yılmaz Özdill'in bugün yazdığı gibi zenginlik başka varlıklı olmak başka varlığı okadar önemliymişki yokluğu şok etkisi yarattı çok üzgünüm güle güle güzel insan mekanın cennet olsun

MehmetYucel 22.01.2016 07:39

Başımız sağolsun. Türkiye adına büyük kayıp.

Cihanözyel 22.01.2016 05:35

Sayin Mustafa V.Koç a Allah'tan rahmet kederli ailesine sabırlar dilerim hepimizin başı sağolsun mekanı cennet olsun.

HakanKaraağaç 21.01.2016 12:44

Bir dönem ekmeğini yediğim bu ailenin acısını en derinden paylaşıyor Sayın Mustafa Koç'a allah'tan rahmet değerli ailesine başsağlığı diliyorum.

SinanSinanoğlu 21.01.2016 12:43

Patronum Sayın Mustafa Koç'un erken vefati çok üzücüdür.Merhuma allahtan rahmet Koç ailesine ve tüm koç topluluğuna sabırlar diliyorum.

kadirtalay 21.01.2016 12:40

Allah'tan rahmet yakınlarına ve Türkiye'ye başsağlığı diliyorum,Türkiye'nin ve Dünya'nın çok büyük kayıbı.

Erol KadriDellal 21.01.2016 12:35

Çok ekmeğini yedim eski bir Koç Grubu çalışanı olarak. Üzgünüm, Başımız sağolsun. Allah rahmet eylesin, mekânı cennet olsun inşallah.

RoyaKGÜN 21.01.2016 12:29

Türkiye'nin başı sağ olsun. Mekanı cennet olsun.

ZİYAİPEK 21.01.2016 12:29

Büyük bir sanayici, Türkiye gerçeklerine kayıtsız yaşamadığına inandığım bir insanı kaybetmiş olmanın üzüntüsünü yaşıyorum. Merhuma Allah'tan rahmet, ailesine ve yakınlarına başsağlığı dilerim. Mekanı cennet olsun...

habibkahveci 21.01.2016 12:26

Tüm Türkiye'nin başı sağolsun.Başta babası sayın Rahmi Koç Tüm aileye sabırlar diliyorum.

MustafaÇam 21.01.2016 12:26

Ani vefatını şaşkınlıkla öğrendim. Kısa süreli görüşmemizde kendisinin ne kadar insancıl bir kişiliğe sahip olduğunu gördüm. Kendisine Allahtan rahmet diliyorum.

UfukGÜNEŞ 21.01.2016 12:24

Sayın Mustafa KOÇ'a Allahtan rahmet diliyorum. Ailesine ve gerise kalanlara sabır ve başsağlığı diliyorum.

BengüGürtuna 21.01.2016 12:24

Sayın Mustafa Koç'un vefatı beni derinden üzdü. Kendisine Allah'tan rahmet, ailesine ve tüm Koç çalışanlarına sabırlar diliyorum. Milletin başı sağolsun.

BattalSağır 21.01.2016 12:22

Güzel insan, Mekanın cennet olsun. Dualarımız sizinle...

NecipTÜRKEL 21.01.2016 12:22

Yorum yazamıyorum ağlamaktan dolayı.Adam gibi adam olan ve de yerinin doldurulamıyacağuna inandığım bu kardeşimin,Türkiye nin 1 numaralı sanayicsinin bu kadar kolay,çabuk aramızdan ayrılmasına inanamıyorum,isyan ediyorum.Bu insanlar Türkiye ye lazım olan insanlar.Bir çok parazit mikrop insanlar bu ülekede yaşarken bu değerli insanı böyle kaybetmemize isyan ediyorum.Sn.Rahmi Koç,Sn.Caroline KOÇ ve çocuklarına,Sn.Ali KOÇ ve de tüm aileye büyük sabırlar dilerim.Türkiye nin başı sağolsun.Yazık ,çok yazık.

BattalSağır 21.01.2016 12:22

Güzel insan, Mekanın cennet olsun. Dualarımız sizinle...

ErtuğrulESER 21.01.2016 12:19

Mütevazi yapısı ve herkesimden insanlarla ilişki kuran iyi bir kişiyi kaybettik. Allah Rahmet Eylesin.

HasanAkcay 21.01.2016 12:19

Türkiye için önemli bir değeri kaybettik...Kim ne derse desin,parasıyla değil,beyefendiliğiyle anılan Mustafa Koç oldu benim için... Hepte öyle kalacak... Mekanın cennet olsun,rahmetin bol olsun...

RamizPOLAT 21.01.2016 12:17

Tüm koç çalışanalrının ve ailesinin başı sağolsun.

MERTBİNGÜL 21.01.2016 12:16

Tüm Koç ailesinin başı sağolsun... Söyleyecek çok söz yok. Allah geride kalanlara sabır versin... (Rahmetli Yaşar Usta'nın oğlu Mert Bingül)

RıdvanVarkan 21.01.2016 12:14

Allah Rahmet Eylesin. Mekanı Cennet Olsun

ABDULKADİRAKTAŞ 21.01.2016 12:13

merhum MUSTAFA KOÇ 'A allahtan rahmet kederli koç ailesine baş sağlığı diliyorum.. AKadir AKTAŞ

ibrahimSARACIK 21.01.2016 12:10

Allah rahmet eylesin. mekanı cennet olsun.

murathatay 21.01.2016 12:10

MEkanı Cennet Olsun. Allah Rahmet Eylesin.

İLHANERARSLAN 21.01.2016 12:10

Allah rahmet etsin Mekanı cennet olsun Sevenlerinin başı sağolsun