Şerit Komutlarını Atla
Ana içeriğe atla
Skip Navigation LinksParo-Yenilendi!

Paro Yenilendi!

​Koç Topluluğu'na bağlı faaliyet gösteren Tanı, Paro'yu baştan aşağıya yeniledi.

12 yıl önce farklı sektörlerden markaları bir araya getirerek koalisyon sadakat programı oluşturmak için Türkiye'de kurulan ilk şirket olan Tanı, en büyük markalarından biri olan Paro'yu yeniledi. Koç Topluluğu bünyesinde faaliyet gösteren ve 2013'te atağa geçen Tanı, Paro'yu bireyin hayatına değer katan yepyeni bir ekosistem olarak konumlandırıyor. Yeni Paro Dünyası'ndaki tüm markaların insana duyarlılığı esas alan bir yaklaşımı olacağının altını çizen Tanı Genel Müdürü Engin Oytaç, "Yeni logomuz insanı öne çıkaran felsefemizi anlatması,  tüketiciye olan yakınlığımızı, onu ve ihtiyaçlarını ne kadar yakından tanımaya odaklandığımızı simgeleştirmek için esnek yapıda, elips bir form ile parmak izini çağrıştıracak şekilde tasarladık. Parmak izi bir kişiyi tanımada ne kadar önemli bir rol üstleniyorsa, biz de Paro olarak müşteriyi o kadar iyi tanımayı ve anlamayı hedefliyoruz.. Yeni logomuzun liderliğiyle ve "Hayatı nasıl alırdınız?" sloganımızla Paro'yu değişen koşullara göre konumlandırmak, yenilikçi ve teknolojik çözümlerle markaların müşteri deneyimini zenginleştirmek istiyoruz. Bu sayede işbirliği yaptığımız markalar tüketicilerin hayatlarında sadece alışverişte değil, onların yaşamlarındaki önemli dönüm noktalarında, özel günlerinde veya sıkıntılı anlarında da yanlarında oldukları mesajını verebiliyorlar. Sloganımızla da belirttiğimiz üzere, yeni Paro dünyasında özellikle tüketiciyi dinlemeye, onun tercihlerini anlamaya ve duyarlı markalarla beraber buna uygun çözümler sunmaya odaklanıyoruz. " şeklinde konuştu.

Paro yenilenen dünyası ile markalara özel bir ekosistem sunuyor. Engin Oytaç, "Yeni Paro Dünyası'nda insanların yaşam evrelerine odaklanıyoruz; onların gündemine ve yaşam evrelerine uygun hizmetleri ve kampanyaları sunuyoruz. Örneğin evlenenlere, çocuğu olanlara ayrı dünyalar oluşturduk ve markalarla tüketicileri bir araya getiriyoruz. Tüketiciler, anlık ihtiyaçlarına uygun kampanyaların yanı sıra özel hizmet paketlerine ve bilgilere de erişebiliyorlar, örneğin bebek bekleyen bir anne, aşerme yardım hizmetimizden veya psikolojik destek hizmetlerinden yararlanabiliyor. " dedi.

Diğer yandan Paro Dünyası'nda yer alan markalar, dilerlerse kendilerine ait alt sadakat programlarını da Paro çatısında tasarlayıp, hayata geçirebiliyorlar. Bu yaklaşımla Paro, birçok markanın yer aldığı ve sadakat programlarının bir arada yürütüldüğü bir program niteliğine kavuşuyor. Böylece Paro'da yer alan markalar veri yönetimi, analizi, raporlama, sadakat programı operasyonu, kampanya tasarım ve operasyonu gibi geniş çapta hizmetlerden faydalanıyorlar. Aynı zamanda 19 milyonu aşkın kart sahibine Paro uygulamaları ile erişiyorlar.


Yenilenen Paro.com.tr, bir ekosistem olacak!

Paro'nun web sitesini de tamamen yenilediklerini vurgulayan Tanı Genel Müdürü Engin Oytaç, "Artık yeni web sitemiz üzerinden tüketicilerin önemli ve özel günlerine yönelik ihtiyaçlarına farklı markaların işbirliğiyle çözümler üretmeye başladık. Paro'nun yeni web sitesinin, sadece kampanyaları haberdar eden bir mecra olmanın ötesine geçerek insanları hayatlarına değer katacak markalarla buluşturacakları bir ekosistem haline gelmesini hedefliyoruz" açıklamasını yaptı.

Yenilenen Paro web sayfasında tüketiciler çok basit bir kayıtlanma süreciyle Paro Dünyası'na üye olabiliyorlar. Tüketici üyeliğinin ardından "kişiye özel" hazırlanmış sayfa üzerinden kendi tercih ve ihtiyaçlarına göre pek çok duyarlı markadan faydalar ve avantajlar kazanıyor. Bunun yanı sıra tüketicilere yine içinde bulundukları anlara göre ilgi çekici makaleler sunuluyor. Yine web üzerinden tüketicilere çocuklarıyla alışveriş yaparken sağlanan kolaylıklardan, profesyonel konut yardım hizmetlerine, 7/24 hukuki danışma hattından, psikolojik rehberlik hizmetine, her türlü teslimat organizasyonundan, taşınma sonrası montaj hizmetine, aşerme yardım hizmetinden konuta uzman hemşire gönderilmesine kadar yardıma ihtiyaç duydukları anlar için birbirinden özel asistans hizmetleri sunuluyor. Ayrıca alışveriş yaptıkça kazanacakları ve sevdikleri markalarda kullanacakları puanları kolaylıkla takip etmeleri sağlanıyor.


TANI Hakkında

12 yılı aşkın zamandır şirketlerin pazar hâkimiyetini arttıracak geniş veri tabanına ve CRM deneyimine sahip olan Tanı, web, mağaza ve mobil platformlarda entegre pazarlama çözümleri sunar ve danışmanlık verir. Tanı, markaları insanlara, insanları markalara yakınlaştırarak daha verimli bir dünya yaratmak için çalışan entegre pazarlama şirketidir. Koç Topluluğuna bağlı faaliyet gösteren Tanı, markalarla insanlar arasındaki ilişkinin katma değerini arttıran yenilikçi ürünler ve servisler geliştirmektedir. 10 farklı sektörden 50'yi aşkın markaya Sadakat Programları, Dijital Pazarlama Uygulamaları, Veri Yönetimi ve Analizi Hizmetleri, Doğrudan Pazarlama ve Saha Aktiviteleri, Satış Teşvik Programları ve Veri Tabanı Pazarlama Hizmetleri sunmaktadır.

www.tani.com.tr