Şerit Komutlarını Atla
Ana içeriğe atla
Skip Navigation Linksarcelik-3-lovemark-odulu

Arçelik’e 3 Lovemark Ödülü

​​Arçelik, MediaCat ve Ipsos işbirliğiyle yürütülen ‘Türkiye’nin Lovemarkları’ araştırmasının 2014 sonuçlarına göre beyaz eşya ve ev elektroniği kategorilerinde Türkiye’nin en sevilen markası seçildi.


Yıllardır Türkiye’de üst üste en sevilen marka seçilen Arçelik, bu sene de Türkiye’nin en sevilen markası seçildi. MediaCat ve Ipsos işbirliğiyle yürütülen ve bu sene 7.’si düzenlenen ‘Türkiye’nin Lovemarkları’ araştırmasının ödül töreni Brand Week İstanbul kapsamında İstanbul Kongre Merkezi’nde gerçekleştirildi. Arçelik, ‘Türkiye’nin Lovemarkları’ araştırmasının 2014 sonuçlarına göre beyaz eşya ve ev elektroniği kategorilerinde Türkiye’nin en çok sevilen markası seçildi. Ayrıca bu yıl ilk kez gerçekleştirilen kategori bağımsız sorgulamada da Türkiye’nin en sevilen markası unvanına layık görüldü. Ödülü Koç Holding Dayanıklı Tüketim Grubu Başkanı ve Arçelik A.Ş. Genel Müdürü Levent Çakıroğlu, konferansa konuşmacı olarak da katılan dünyaca ünlü TV programcısı, Martha Stewart’tan aldı.

​​​Arçelik’in Türkiye’nin en çok sevilen lider beyaz eşya markası olduğunun altını çizen Levent Çakıroğlu: “Bizim markamızı seçen müşterilerimizin en iyi tasarımı, en iyi teknolojiyi, en yüksek kaliteyi, müşteriye değer katan en güçlü inovasyonu hak ettiğine yürekten inanıyoruz. İşte bu sebeple, durmadan, yorulmadan ve aşkla en iyi ürünleri geliştiriyoruz. Yıllardır pazarda güçlü liderliğimizi sürdürmemizin temel sebebi tüketicimizin bize duyduğu güven ve sevgidir. Bu ödül de tüketicimizin bizi kalbinde kategoriler üstü bir yere koyduğunun somut bir göstergesidir. Türk tüketicisi bu ödülle bizi bir kez daha taçlandırdı.”

Levent Çakıroğlu’na ödülü takdim eden Martha Stewart da Türkiye’nin en güvenilir ve sevilen markasına bu ödülleri vermekten mutluluk duyduğunu ifade etti.

Arçelik, 2007 yılından bu yana düzenlenen araştırmada her yıl olduğu gibi bu sene de zirveye adını yazdırdı. ‘Türkiye’nin Lovemarkları’ araştırması bu yıl 21 Nisan – 6 Haziran 2014 tarihleri arasından gerçekleştirildi ve araştırma için 15-60 yaş arasında 2.000 kişiyle görüşüldü.


Arçelik ayrıca Türkiye’nin en büyük marka ve pazarlama etkinliği olan Brand Week Istanbul kapsamında İstanbul Kongre Merkezi’nde bulunan ‘Deneyim Yaşatma Alanında en yeni teknolojilerinden biri olan VUX (Virtual User eXperience - Sanal Kullanici Deneyimi) kavramsal ve interaktif projesini sergiledi. Arçelik’in sevimli maskotları Çelik ve Çeliknaz da bu yıl Kanyon’da düzenlenen “Brand Week Istanbul Marka Yürüyüşü”ne katıldı.​