Şerit Komutlarını Atla
Ana içeriğe atla
Skip Navigation Linkson-kasim-reklam-filmine-odul

10 Kasım Reklam Filmimize Ödül!

KOÇ HOLDİNG'İN 10 KASIM REKLAM FİLMİ DİJİTAL İLETİŞİMİ, MİXX TÜRKİYE 2013'TEN 3 ÖDÜL ALDI

Pazarlama iletişiminde de çalışmalarıyla ses getiren Koç Holding, dijital pazarlama iletişimi sektörünün en iyilerini belirleyen "Mixx Awards Türkiye 2013'ten ödüllerle döndü. Koç Holding, 10 Kasım reklam filmi ile "Mixx Awards Türkiye 2013" yarışmasında 1 altın ve 2 bronz ödül kazandı.

Koç Holding'in Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk'ü saygıyla anmak ve fikirlerini yaşatmak amacıyla hazırladığı "10 Kasım reklam filmi", dijital pazarlama iletişiminin en iyilerini belirleyen Mixx Awards Türkiye 2013'ten ödüllerle döndü.

Koç Holding'in Publics Yorum tarafından hazırlanan ve dijital medya planlaması OnTarget tarafından yapılan  10 Kasım reklam filmi, "Sosyal Pazarlama - Viral - WOMM" kategorisinde Altın Mixx ödülüne layık görülürken, "Viral" ve "Marka Farkındalığı ve Konumlandırma" kategorilerinde bronz ödül kazandı. 10 Kasım reklam filmi aldığı altın ödülle, Avrupa ve ABD'deki Mixx Awards yarışmalarına da katılma hakkını elde etti.

Koç Holding, 2006 yılından bu yana 10 Kasım iletişim kampanyasını aralıksız sürdürüyor. Kampanyanın dikkat çeken unsurlarından biri olan sonsuzluk işareti ile 2012 yılında hayata geçirilen "Olmasaydın Olmazdık" kampanyası da, kamuoyunda önemli bir farkındalık yaratmıştı. Koç Holding Kurumsal Marka Müdürü Okyar Tuncel, aldıkları ödülün kendileri için önemini vurgularken, "İletişim kampanyamız, dikkat çeken 'Fikirler Ölmez' mesajımız  ile sosyal medyada ayrı bir ilgi uyandırdı. Reklam filmimizi geleneksel mecralarda ve sosyal medyada eş zamanlı yayınladık. Koç Topluluğu Şirketleri de sosyal mecralarında iletişim kampanyamıza paylaşımları ile eş zamanlı destek verdi. Reklam filmimiz sosyal medyada 30 milyonu aşkın kişi tarafından paylaşıldı. Bu başarıya katkı sağlayan herkese teşekkür ediyoruz" dedi.

 

REKLAM FİLMİ KÜNYESİ:

Yaratıcı Ajans: Publicis Yorum

Kreatif Direktör: Adnan Elmasoğlu

Yaratıcı Grup Başkanı: Ali Bozkurt

Kreatif Ekip: Selma Harman, Burcu Cebesoy, Semih Türkmen

Ajans Prodüktörleri: Arzu Köksal, Deniz Dengiz, Ceyhun Sevil

Müşteri İlişkileri: Yeşim Uzuner, Ezgi Ataseven, Sanem Türkmen

Strateji Ekibi: Selda Sedes, Cem Solak

Prodüksiyon Firması: İmaj Online

Reklamveren : Oya Ünlü Kızıl, Okyar Tuncel, Sevgim Turan, Emin Çalışkan

 

1938.koc.com.tr