Şerit Komutlarını Atla
Ana içeriğe atla
Skip Navigation Linkssuna-kirac-veda-toreni

Suna Kıraç Veda Töreni

​​Acı Kaybımız Sayın Suna Kıraç’ı bugün son yolculuğuna uğurladık.

​10.30’da Koç Holding’de Sayın Suna Kıraç’a veda töreni düzenlendi. Koç ve Kıraç Aileleri ile Koç Holding çalışanlarının katıldığı törende Suna ve İnan Kıraç’ın kızları, Koç Holding Yönetim Kurulu Üyesi Sayın İpek Kıraç ve Koç Holding CEO’su Sayın Levent Çakıroğlu​ konuşma yaptılar.

Koç Holding’de düzenlenen Veda Töreni’nin ardından cenaze merasimi ise saat 12:00’de Altunizade’deki Marmara Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Tatbikat Camii’nde gerçekleştirildi. Merasimin ardından Suna Kıraç’ın cenazesi Aile üyelerinin katılımı ile Zincirlikuyu Mezarlığı’ndaki Aile Kabristanı’na defnedildi.

Cenaze merasiminde ve törende pandemi kurallarına riayet edilirken, katılımcı kapasitesi sınırlı tutuldu.
Sayın İpek Kıraç ve Sayın Levent Çakıroğlu’nun törendeki konuşmalarını aşağıda bilgilerine sunarız.

Saygılarımızla


Sayın İpek Kıraç Konuşma Metni

Sayın Levent Çakıroğlu Konuşma Metni


BANUBÜYÜK 16.09.2020 17:03

Gözyaşları içinde okudum. Ne güzel evlat yetiştirmiş. Allah rahmet eylesin.

Ebru LatifeAtağ Bilge 16.09.2020 17:01

Mekanı cennet olsun .Nur içinde uyusun..Koç ve Kıraç ailelerine Allah'tan sabır diliyorum.

MehmetTUNÇ 16.09.2020 16:50

Değerli Koç Holding ailesinin başı sağolsun. Merhumeye Allahtan rahmet, sevenlerine başsağlığı dilerim

AyşenKaryağdı Kırıkçı 16.09.2020 16:49

Kendisiyle bir Cumhuriyet kadını olduğu için gurur duydum. Başarılı ve ileri odaklı görüşü, vizyonu beni hemcinsi olarak hep özendirdi. Eğitim adına yaptığı çalışmalar Cumhuriyete borçlu olan her kadın gibi gurur verici. Eksilen bu parlak değerin yerine, çokk sayıda yeni Suna Kıraç'ların gelmesi dileğiyle kendisine çektiği acıların son bulduğu huzur diliyorum. Ailesi ve sevenleri için sabır diliyorum...

hUZAFFERBİNZET 16.09.2020 16:22

Rabbim rahmet eylesin ruhu şad, mekanı CENNET olsun.

DursunSOYTÜRK 16.09.2020 16:15

Koç ve Kıraç ailelerinin kıymetli fertlerine başsağlığı ve sabır diliyorum, Suna hanım çok kaliteli bir hanımdı, zarafet , nezaket, bilgi, hoşgörü , disiplinli , idealist bir cumhuriyet kanıydı, Ne diyeceğimi bilmiyorum, Ben samsunda orta gelirli hatta dar gelir sınıfı diyebileceğim bir vatandaşım, vefatına çok üzüldüm, üzüntünüzü tüm kalbimle yüreğimle paylaşıyorum. Koç ailesinin misyonu büyük bu misyonu aile fertlerinin ilelebet taşımasını canı gönülden diliyorum. İş hayatında KOÇ gibi olmak deyimi sizin eserinizdir. KOÇ gibi olmak demek ,mütevazilik, bilgi nezaket, hoşgörü, disiplin, misyon, çalışmak çalışmak çalışmak. Suna hanım yaptıkları başardıkları ile bu milletin sinesinde yerini almıştır.. Kendinse Allah'tan rahmet diliyorum, mekanı makamı cennet olsun, ailesine sevenleri KOÇ grubuna ve milletimize başsağlığı diliyorum. Sevgi ve Saygılarımla...