2014 FIBA Dünya Basketbol Şampiyonası Presenting Sponsoru Beko
Koç Holding Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa V. Koç:
“Beko, beyaz eşya sektöründe dünyanın en hızlı büyüyen küresel markalarından biri”
Arçelik A.Ş.’nin global markası Beko, çevre dostu ürünleri, yenilikçi teknolojileri ve şık tasarımlarıyla, dünya çapında istikrarlı büyümesini sürdürüyor ve milyonlarca tüketicinin evine giriyor. Koç Holding Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa V. Koç, Beko’nun Koç Topluluğu’nun global vizyonunu başarıyla ortaya koyduğuna dikkat çekerken, beyaz eşya sektöründe dünyanın en hızlı büyüyen küresel markaları arasında yer aldığını söyledi.
30 Ağustos – 14 Eylül tarihleri arasında İspanya’da gerçekleşen, 2014 FIBA Basketbol Dünya Kupası’nın “Presenting Sponsor”u (Şampiyonayı tüm dünyaya sunan en büyük sponsor) olan Beko ile ilgili açıklamalarda bulunan Koç Holding Dayanıklı Tüketim Grubu Başkanı ve Arçelik A.Ş. Genel Müdürü Levent Çakıroğlu ise, “Beko’nun dinamik ve enerjik yapısı ile örtüşen değerlere sahip olan basketbolun gençlerin gelişiminde önemli rolü olduğuna inanıyoruz. Bu sebeple basketbolu uzun yıllardır desteklemekten ve basketbolun coşkusunu dünyanın en iyi takımları, en büyük yıldızları ile birlikte geniş kitlelerle paylaşmaktan mutluluk duyuyoruz” dedi.
Arçelik A.Ş.’nin global markası Beko, 2006 yılından bu yana gerçekleştirdiği yatırımlar ile dünyada basketbol sporunu destekleyen en önemli marka haline geldi. Beko, basketbol alanındaki bu yatırımlarını, 30 Ağustos – 14 Eylül 2014 tarihleri arasında İspanya’nın 6 farklı şehrinde gerçekleşen, 2014 FIBA Basketbol Dünya Kupası’nın “Presenting Sponsoru” (Şampiyonayı tüm dünyaya sunan en büyük sponsor) olarak sürdürdü.
Şampiyonayı dünyaya sunan ve en üst düzey sponsorluk seviyesi olan ‘Presenting Sponsor’luk serisini, 2009 yılında Polonya’da düzenlenen Avrupa Basketbol Şampiyonası ile başlatan Beko; 2010 yılında Türkiye’de gerçekleştirilen Dünya Basketbol Şampiyonası ile 2011 yılında Litvanya’da ve 2013 yılında Slovenya’da düzenlenen Avrupa Basketbol Şampiyonaları’nın da ‘Presenting Sponsorluğu’nu üstlenmişti. Beko, 2014 İspanya FIBA Dünya Basketbol Kupası'nın da ‘Presenting Sponsor’u olarak, dünyada basketbol sporuna en fazla destek veren markalardan biri olma konumunu güçlendirdi.
Koç Holding Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa V. Koç, Koç Holding CEO’su Turgay Durak, Koç Holding Dayanıklı Tüketim Grubu Başkanı ve Arçelik A.Ş. Genel Müdürü Levent Çakıroğlu, Koç Holding Dış İlişkiler ve Kurumsal İletişim Direktörü Oya Ünlü Kızıl, 2014 İspanya FIBA Dünya Basketbol Kupası kapsamında Madrid’de bulunan Beko Home’u ziyaret etti, final müsabakasını Madrid Arena’da izledi.
Mustafa V. Koç: “Markalarımızı dünya piyasalarında üst sıralara taşımak en önemli hedefimiz olmalıdır.”
Koç Holding Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa V. Koç yaptığı değerlendirmede, global markalar yaratma stratejisinin Türkiye’nin ‘dünyanın ilk on ekonomisinden biri olma’ vizyonunu gerçekleştirebilmesi için en önemli hedeflerden biri olması gerektiğine dikkat çekti. “Mustafa V. Koç, şöyle devam etti: “Türkiye’nin küresel bir oyuncu ve bölgesel bir güç olabilmesi için siyasi inisiyatifleri ekonomik aktörlerle desteklemek gerektiğine inanıyorum. Ne zaman ki birçok Türk şirketi küresel bir oyuncu ve bölgesel bir güç olur, Türkiye de küresel konumunu güçlendirmiş olur. Teknolojiyi en iyi şekilde kullanarak markalarımızı dünya piyasalarında üst sıralara taşımak en önemli hedefimiz olmalıdır. Türkiye’nin küresel konumunu güçlendirmesi ve uluslararası pazarlarda daha üst sıraya sıçraması, daha sürdürülebilir bir rekabetçilik anlayışı gerektiriyor. Artık inovasyon, yurtiçinde ve yurtdışında rekabetçilik ve yüksek katma değerli bir büyüme yakalamak için en önemli unsur haline geldi.”
Mustafa V. Koç, yurtdışında faaliyet gösteren her şirketin Türkiye’yi ve Türk insanını temsil ettiğini vurgularken şöyle dedi: “Bu bilinç ile hem ürünlerimizin, hem üretimimizin hem de iş yapış kültürümüzün uluslararası standartlarda olması gereğini unutmamalıyız. Arçelik şirketimiz ve Beko markamız bu anlamda hem Topluluğumuzun hem de ülkemizin yüz akıdır. Arçelik’in Güney Afrika, Romanya, Rusya ve Çin’de yaptığı yatırımlar ve başarıyla yönettiği uluslararası marka portföyünün ülkemiz için güzel bir örnek teşkil ettiğine inanıyorum.”
Mustafa V. Koç: “Beko, beyaz eşya sektöründe dünyanın en hızlı büyüyen küresel markalarından biri” Mustafa V. Koç, Beko’nun Koç Topluluğu’nun global vizyonunu başarıyla ortaya koyarken, beyaz eşya sektöründe dünyanın en hızlı büyüyen küresel markaları arasında yer aldığına da dikkat çekti. Mustafa V. Koç, Beko’nun dünyanın pek çok ülkesinde, milyonlarca tüketicinin evinde olduğunu bilmekten büyük mutluluk duyduğunu ifade etti.
“Beko markamızın spor alanında imza attığı başarılar hem topluluğumuz hem de Türkiye için büyük bir önem taşıyor” Beko’nun başarısının ardında, teknolojisi, yenilikçiliği ve tasarımıyla, tüketicilerin yaşam kalitesini artıran, dünyada öncü ürünlerin yer aldığını vurgulayan Mustafa V. Koç: “Beko global olarak büyürken, spor aracılığıyla da toplumsal gelişimi destekliyor ve her geçen gün spor alanındaki yatırımlarına, sponsorluklarına bir yenisini ekliyor. Bu yıl, bir kez daha FIBA Dünya Basketbol Kupası'nın ‘Presenting Sponsor’u olduk. Uluslararası Basketbol Federasyonu’nun, bu önemli organizasyonda ‘partner’i olmaktan gurur duyuyoruz” dedi.
Beko’nun 2006 yılından bu yana sürdürdüğü basketbol yatırımlarının yanında futbola da destek verdiğini ifade eden Mustafa V. Koç: “Yeniden hayata geçirdiğimiz Beşiktaş sponsorluğumuzun ardından, dünyanın efsane takımlarından FC Barcelona ile sponsorluk anlaşması imzaladık. Beko markamızın spor alanında imza attığı bu başarılar hem topluluğumuz hem de Türkiye için büyük bir önem taşıyor” dedi.
Levent Çakıroğlu: “Beko, Avrupa beyaz eşya pazarında, son 7 yılda pazar payını en çok artıran marka oldu”
Koç Holding Dayanıklı Tüketim Grubu Başkanı ve Arçelik A.Ş. Genel Müdürü Levent Çakıroğlu ise yaptığı değerlendirmede, Türkiye’nin lider, Avrupa’nın ise en büyük üçüncü beyaz eşya şirketi olan Arçelik A.Ş.’nin, global pazarlarda güçlü büyümesini sürdürdüğünü ve dünya beyaz eşya pazarının yaklaşık yarısına denk gelen Avrupa-Ortadoğu-Afrika bölgesinde ikinci büyük beyaz eşya şirketi konumuna yükseldiğini söyledi. Dünya beyaz eşya pazarının dikkatle izlenen oyuncularından biri olduklarını belirten Levent Çakıroğlu, sözlerine şöyle devam etti: “2014 yılının ilk yarısında da markalarımızın konumunu güçlendirmeye devam ettik. Faaliyet gösterdiğimiz ülkelerde hem pazar payımızı, hem de fiyat endeksimizi artırdık.” dedi.
Arçelik A.Ş.’nin global markası Beko’nun, son 7 yılda Avrupa beyaz eşya pazarında, pazar payını en çok artıran marka olduğunu söyleyen Çakıroğlu, Beko’nun 2014'ün ilk yarısında da, Avrupa'nın 2. büyük beyaz eşya markası konumunu sürdürdüğünü vurguladı. Levent Çakıroğlu, “Yıllardır İngiltere beyaz eşya pazarının lider markası olan Beko; Polonya solo beyaz eşya pazarından sonra, 2014'ün ilk yarısında Fransa solo beyaz eşya pazarında da birinciliğe yükseldi. Ayrıca, Beko, Avrupa’nın en büyük beyaz eşya pazarı olan Almanya'da, son beş yılda, pazar payını iki katından fazla artırarak, pazarın en hızlı büyüyen beyaz eşya markası oldu” dedi.
“Basketbolun coşkusunu, dünyanın en iyi takımları, en büyük yıldızları ile birlikte geniş kitlelerle paylaşıyoruz”
7 yılı aşkın bir süredir basketbola yatırım yaptıklarını belirten Levent Çakıroğlu, “2006 yılında, Türkiye basketbol ligi isim sponsorluğu ile başlayan basketbol yolculuğumuz; Almanya, Rusya, Litvanya ve İtalya basketbol ligleri isim sponsorlukları ile uluslararası boyuta taşındı. 2009’da Polonya’da düzenlenen Avrupa Basketbol Şampiyonası ile 2010’da Türkiye’de gerçekleştirilen Dünya Basketbol Şampiyonası’nın ardından, 2011’de Litvanya’da ve 2013’de Slovenya’da düzenlenen Avrupa Basketbol Şampiyonaları’nın “Presenting Sponsor”u olduk. Şimdi de; İspanya’da 2014 FIBA Dünya Basketbol Kupası’nın ‘Presenting Sponsor’u (Şampiyonayı tüm dünyaya sunan en büyük sponsor) olarak yer alıyoruz. Beko’nun dinamik ve enerjik yapısı ile örtüşen değerlere sahip olan basketbolun gençlerin gelişiminde önemli rolü olduğuna inanıyoruz. Bu sebeple basketbolu uzun yıllardır desteklemekten ve basketbolun coşkusunu dünyanın en iyi takımları, en büyük yıldızları ile birlikte geniş kitlelerle paylaşmaktan mutluluk duyuyoruz”
‘Beko Home’ basketbol severlere ev rahatlığı sundu
Beko, şampiyona boyunca basketbol severleri, ev dışında da ev rahatlığı sunan benzersiz bir ortam ile buluşturdu. Madrid’de bulunan Beko Home’a gelen ziyaretçiler, bu yılki şampiyona maçlarını, hiçbir anı kaçırmadan ve kendi oturma odalarındaki kadar konforlu şekilde izleme imkanı buldular.
25 Ağustos ve 14 Eylül tarihleri arasında açık olan ve 500 m2'lik bir alanı kapsayan iki katlı "Beko Home", taraftarlara kendilerini evlerinde gibi hissettirecek şekilde tasarlandı ve en yeni nesil cihazlarla donatıldı. Basketbol severler dev ekranda canlı yayınlanan maçların heyecanını bir arada yaşadılar. Ayrıca, ziyaretçilere hünerli şefler tarafından hazırlanan lezzetli yiyecekler sunuldu. Ziyaretçilerin Beko cihazlarını uygulamalı olarak görme şansını yakaladığı mutfak alanında ise; hünerli şeflerin yemek pişirdiği etkinliklere yer verildi.
“Beko, beyaz eşya sektöründe dünyanın en hızlı büyüyen küresel markalarından biri”
Arçelik A.Ş.’nin global markası Beko, çevre dostu ürünleri, yenilikçi teknolojileri ve şık tasarımlarıyla, dünya çapında istikrarlı büyümesini sürdürüyor ve milyonlarca tüketicinin evine giriyor. Koç Holding Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa V. Koç, Beko’nun Koç Topluluğu’nun global vizyonunu başarıyla ortaya koyduğuna dikkat çekerken, beyaz eşya sektöründe dünyanın en hızlı büyüyen küresel markaları arasında yer aldığını söyledi.
30 Ağustos – 14 Eylül tarihleri arasında İspanya’da gerçekleşen, 2014 FIBA Basketbol Dünya Kupası’nın “Presenting Sponsor”u (Şampiyonayı tüm dünyaya sunan en büyük sponsor) olan Beko ile ilgili açıklamalarda bulunan Koç Holding Dayanıklı Tüketim Grubu Başkanı ve Arçelik A.Ş. Genel Müdürü Levent Çakıroğlu ise, “Beko’nun dinamik ve enerjik yapısı ile örtüşen değerlere sahip olan basketbolun gençlerin gelişiminde önemli rolü olduğuna inanıyoruz. Bu sebeple basketbolu uzun yıllardır desteklemekten ve basketbolun coşkusunu dünyanın en iyi takımları, en büyük yıldızları ile birlikte geniş kitlelerle paylaşmaktan mutluluk duyuyoruz” dedi.
Arçelik A.Ş.’nin global markası Beko, 2006 yılından bu yana gerçekleştirdiği yatırımlar ile dünyada basketbol sporunu destekleyen en önemli marka haline geldi. Beko, basketbol alanındaki bu yatırımlarını, 30 Ağustos – 14 Eylül 2014 tarihleri arasında İspanya’nın 6 farklı şehrinde gerçekleşen, 2014 FIBA Basketbol Dünya Kupası’nın “Presenting Sponsoru” (Şampiyonayı tüm dünyaya sunan en büyük sponsor) olarak sürdürdü.
Şampiyonayı dünyaya sunan ve en üst düzey sponsorluk seviyesi olan ‘Presenting Sponsor’luk serisini, 2009 yılında Polonya’da düzenlenen Avrupa Basketbol Şampiyonası ile başlatan Beko; 2010 yılında Türkiye’de gerçekleştirilen Dünya Basketbol Şampiyonası ile 2011 yılında Litvanya’da ve 2013 yılında Slovenya’da düzenlenen Avrupa Basketbol Şampiyonaları’nın da ‘Presenting Sponsorluğu’nu üstlenmişti. Beko, 2014 İspanya FIBA Dünya Basketbol Kupası'nın da ‘Presenting Sponsor’u olarak, dünyada basketbol sporuna en fazla destek veren markalardan biri olma konumunu güçlendirdi.
Koç Holding Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa V. Koç, Koç Holding CEO’su Turgay Durak, Koç Holding Dayanıklı Tüketim Grubu Başkanı ve Arçelik A.Ş. Genel Müdürü Levent Çakıroğlu, Koç Holding Dış İlişkiler ve Kurumsal İletişim Direktörü Oya Ünlü Kızıl, 2014 İspanya FIBA Dünya Basketbol Kupası kapsamında Madrid’de bulunan Beko Home’u ziyaret etti, final müsabakasını Madrid Arena’da izledi.
Mustafa V. Koç: “Markalarımızı dünya piyasalarında üst sıralara taşımak en önemli hedefimiz olmalıdır.”
Koç Holding Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa V. Koç yaptığı değerlendirmede, global markalar yaratma stratejisinin Türkiye’nin ‘dünyanın ilk on ekonomisinden biri olma’ vizyonunu gerçekleştirebilmesi için en önemli hedeflerden biri olması gerektiğine dikkat çekti. “Mustafa V. Koç, şöyle devam etti: “Türkiye’nin küresel bir oyuncu ve bölgesel bir güç olabilmesi için siyasi inisiyatifleri ekonomik aktörlerle desteklemek gerektiğine inanıyorum. Ne zaman ki birçok Türk şirketi küresel bir oyuncu ve bölgesel bir güç olur, Türkiye de küresel konumunu güçlendirmiş olur. Teknolojiyi en iyi şekilde kullanarak markalarımızı dünya piyasalarında üst sıralara taşımak en önemli hedefimiz olmalıdır. Türkiye’nin küresel konumunu güçlendirmesi ve uluslararası pazarlarda daha üst sıraya sıçraması, daha sürdürülebilir bir rekabetçilik anlayışı gerektiriyor. Artık inovasyon, yurtiçinde ve yurtdışında rekabetçilik ve yüksek katma değerli bir büyüme yakalamak için en önemli unsur haline geldi.”
Mustafa V. Koç, yurtdışında faaliyet gösteren her şirketin Türkiye’yi ve Türk insanını temsil ettiğini vurgularken şöyle dedi: “Bu bilinç ile hem ürünlerimizin, hem üretimimizin hem de iş yapış kültürümüzün uluslararası standartlarda olması gereğini unutmamalıyız. Arçelik şirketimiz ve Beko markamız bu anlamda hem Topluluğumuzun hem de ülkemizin yüz akıdır. Arçelik’in Güney Afrika, Romanya, Rusya ve Çin’de yaptığı yatırımlar ve başarıyla yönettiği uluslararası marka portföyünün ülkemiz için güzel bir örnek teşkil ettiğine inanıyorum.”
Mustafa V. Koç: “Beko, beyaz eşya sektöründe dünyanın en hızlı büyüyen küresel markalarından biri” Mustafa V. Koç, Beko’nun Koç Topluluğu’nun global vizyonunu başarıyla ortaya koyarken, beyaz eşya sektöründe dünyanın en hızlı büyüyen küresel markaları arasında yer aldığına da dikkat çekti. Mustafa V. Koç, Beko’nun dünyanın pek çok ülkesinde, milyonlarca tüketicinin evinde olduğunu bilmekten büyük mutluluk duyduğunu ifade etti.
“Beko markamızın spor alanında imza attığı başarılar hem topluluğumuz hem de Türkiye için büyük bir önem taşıyor” Beko’nun başarısının ardında, teknolojisi, yenilikçiliği ve tasarımıyla, tüketicilerin yaşam kalitesini artıran, dünyada öncü ürünlerin yer aldığını vurgulayan Mustafa V. Koç: “Beko global olarak büyürken, spor aracılığıyla da toplumsal gelişimi destekliyor ve her geçen gün spor alanındaki yatırımlarına, sponsorluklarına bir yenisini ekliyor. Bu yıl, bir kez daha FIBA Dünya Basketbol Kupası'nın ‘Presenting Sponsor’u olduk. Uluslararası Basketbol Federasyonu’nun, bu önemli organizasyonda ‘partner’i olmaktan gurur duyuyoruz” dedi.
Beko’nun 2006 yılından bu yana sürdürdüğü basketbol yatırımlarının yanında futbola da destek verdiğini ifade eden Mustafa V. Koç: “Yeniden hayata geçirdiğimiz Beşiktaş sponsorluğumuzun ardından, dünyanın efsane takımlarından FC Barcelona ile sponsorluk anlaşması imzaladık. Beko markamızın spor alanında imza attığı bu başarılar hem topluluğumuz hem de Türkiye için büyük bir önem taşıyor” dedi.
Levent Çakıroğlu: “Beko, Avrupa beyaz eşya pazarında, son 7 yılda pazar payını en çok artıran marka oldu”
Koç Holding Dayanıklı Tüketim Grubu Başkanı ve Arçelik A.Ş. Genel Müdürü Levent Çakıroğlu ise yaptığı değerlendirmede, Türkiye’nin lider, Avrupa’nın ise en büyük üçüncü beyaz eşya şirketi olan Arçelik A.Ş.’nin, global pazarlarda güçlü büyümesini sürdürdüğünü ve dünya beyaz eşya pazarının yaklaşık yarısına denk gelen Avrupa-Ortadoğu-Afrika bölgesinde ikinci büyük beyaz eşya şirketi konumuna yükseldiğini söyledi. Dünya beyaz eşya pazarının dikkatle izlenen oyuncularından biri olduklarını belirten Levent Çakıroğlu, sözlerine şöyle devam etti: “2014 yılının ilk yarısında da markalarımızın konumunu güçlendirmeye devam ettik. Faaliyet gösterdiğimiz ülkelerde hem pazar payımızı, hem de fiyat endeksimizi artırdık.” dedi.
Arçelik A.Ş.’nin global markası Beko’nun, son 7 yılda Avrupa beyaz eşya pazarında, pazar payını en çok artıran marka olduğunu söyleyen Çakıroğlu, Beko’nun 2014'ün ilk yarısında da, Avrupa'nın 2. büyük beyaz eşya markası konumunu sürdürdüğünü vurguladı. Levent Çakıroğlu, “Yıllardır İngiltere beyaz eşya pazarının lider markası olan Beko; Polonya solo beyaz eşya pazarından sonra, 2014'ün ilk yarısında Fransa solo beyaz eşya pazarında da birinciliğe yükseldi. Ayrıca, Beko, Avrupa’nın en büyük beyaz eşya pazarı olan Almanya'da, son beş yılda, pazar payını iki katından fazla artırarak, pazarın en hızlı büyüyen beyaz eşya markası oldu” dedi.
“Basketbolun coşkusunu, dünyanın en iyi takımları, en büyük yıldızları ile birlikte geniş kitlelerle paylaşıyoruz”
7 yılı aşkın bir süredir basketbola yatırım yaptıklarını belirten Levent Çakıroğlu, “2006 yılında, Türkiye basketbol ligi isim sponsorluğu ile başlayan basketbol yolculuğumuz; Almanya, Rusya, Litvanya ve İtalya basketbol ligleri isim sponsorlukları ile uluslararası boyuta taşındı. 2009’da Polonya’da düzenlenen Avrupa Basketbol Şampiyonası ile 2010’da Türkiye’de gerçekleştirilen Dünya Basketbol Şampiyonası’nın ardından, 2011’de Litvanya’da ve 2013’de Slovenya’da düzenlenen Avrupa Basketbol Şampiyonaları’nın “Presenting Sponsor”u olduk. Şimdi de; İspanya’da 2014 FIBA Dünya Basketbol Kupası’nın ‘Presenting Sponsor’u (Şampiyonayı tüm dünyaya sunan en büyük sponsor) olarak yer alıyoruz. Beko’nun dinamik ve enerjik yapısı ile örtüşen değerlere sahip olan basketbolun gençlerin gelişiminde önemli rolü olduğuna inanıyoruz. Bu sebeple basketbolu uzun yıllardır desteklemekten ve basketbolun coşkusunu dünyanın en iyi takımları, en büyük yıldızları ile birlikte geniş kitlelerle paylaşmaktan mutluluk duyuyoruz”
‘Beko Home’ basketbol severlere ev rahatlığı sundu
Beko, şampiyona boyunca basketbol severleri, ev dışında da ev rahatlığı sunan benzersiz bir ortam ile buluşturdu. Madrid’de bulunan Beko Home’a gelen ziyaretçiler, bu yılki şampiyona maçlarını, hiçbir anı kaçırmadan ve kendi oturma odalarındaki kadar konforlu şekilde izleme imkanı buldular.
25 Ağustos ve 14 Eylül tarihleri arasında açık olan ve 500 m2'lik bir alanı kapsayan iki katlı "Beko Home", taraftarlara kendilerini evlerinde gibi hissettirecek şekilde tasarlandı ve en yeni nesil cihazlarla donatıldı. Basketbol severler dev ekranda canlı yayınlanan maçların heyecanını bir arada yaşadılar. Ayrıca, ziyaretçilere hünerli şefler tarafından hazırlanan lezzetli yiyecekler sunuldu. Ziyaretçilerin Beko cihazlarını uygulamalı olarak görme şansını yakaladığı mutfak alanında ise; hünerli şeflerin yemek pişirdiği etkinliklere yer verildi.