24.07.2014

Budget Yeni Logosuyla Daha Dinamik!

2 dk

Budget Yeni Logosuyla Daha Dinamik!

​​Türkiye’de 2007 yılından bu yana Koç grubu şirketlerinden Otokoç Otomotiv’in çatısı altında hizmet veren, araç kiralama pazarının en hızlı büyüyen markası     Budget’in logosu yenilendi. Modern ve düz çizgilerle günümüzün dinamizmine göre güncellenen yeni logo Budget’ı rakiplerinden ayıran “akıllı sadelik” fikrini yansıtıyor.​


Budget Türkiye Genel Müdür Yardımcısı İnan Ekici, “Budget olarak bugün global markaların hizmet ettiği pazarda yüksek sezonda ulaşacağımız 4.250 adetlik araç parkımızla ve 40 adet kiralama noktamızla istikrarlı bir şekilde ilerlemeye devam edeceğiz. Bu seneye özel söylemimiz “gücümüz içimizde, gözümüz zirvede” idi.Gerek içimizdeki güç ve inanç, gerekse logomuzun getirdiği dinamizm ile Nisan ayı itibariyle günlük araç kiralama pazarının en büyük ikinci markası konumuna geldik. Bu başarıya ulaşmamızı sağlayan tüm müşterilerimize, iş ortaklarımıza ve çalışanlarımıza teşekkür ederiz. Geçtiğimiz sene Budget Türkiye olarak, EMEA (Avrupa, Afrika, Orta Doğu ve Asya) toplantısında ilk kez “Pazarlamada Mükemmellik” ödülüne layık görüldük. Bağlıbulunduğumuz bölgede örnek gösterilen ülke olmaktan gurur duyduk. Budget’in sıcakkanlı, sade ve hedefe rahatlıkla ulaştıran özelliklerini yansıtan yeni logomuzun gücümüze daha da güç katacağını düşünüyorum.” şeklinde konuştu. 

       Budget hakkında


Türkiye’de Otokoç Otomotiv bünyesinde faaliyet gösteren Budget, yurt genelindeki 40 havalimanı ve şehir ofisi ile faaliyetini sürdürmektedir. Türkiye’nin en dinamik araç kiralama şirketi olma özelliğini taşıyan Budget, ofislerinin yanı sıra www.budget.com.tr internet adresi ve 444 4 722 numaralı Rezervasyon Merkezi aracılığı ile müşterilerine hizmet vermektedir. 
Bilgi için: Burcu Konyalı /0212 347 03 30 / otokoc@artipr.com.tr​